
Szeretjük szemmel tartani az aktuális divatot (és a tésztát sem vetjük meg), így nem csoda, hogy a Moschino új spagettitáskája azonnal az egyik kedvenc tavaszi kiegészítőnk lett.
április 06., 2025 ● Kovács Emese
Nem, ez nem egy tál spagetti: furcsa táskát dobott a piacra…
Kovács Emese

Az olasz divatmárka bemutatta első, szépségápolással és kiegészítőkkel foglalkozó üzletét a londoni Covent Garden bevásárló negyedben.

Húsz év telt el a Louis Vuitton egyik legikonikusabb kollekciója óta, melyet most újításokkal ismét piacra dobnak.
december 20., 2024 ● Kovács Emese
Hamarosan kriptovalutával is fizethetünk a legnagyobb…
Kovács Emese

Különleges esemény keretében ünnepelte az anyagok és a művészet találkozását a Falconeri és a Sensai a budapesti Kempinski Hotel elnöki lakosztályában. A két márka közös rendezvénye az időtálló minőséget és a luxus alapanyagokat állította középpontba. Az elegáns helyszín és az exkluzív programok…

Itt az idő: megérkeztek az idei ünnepi kampányok, kezdve az egyik kedvenc luxusmárkánkkal a Pradával.

Tudtuk mi mindig, hogy a Chanel táska nem csak egy divatos kiegészítő, hanem egy időtálló befektetés is – most pedig a bankok is alátámasztják ezt a sejtésünket.

A Gucci kiadta a „Tennis Special” elnevezésű kapszulakollekcióját, mely a párizsi üzletek bemutatója után a most világszerte debütál egy új kampányon keresztül, amelyben Emma Cohen és George Loffhagen teniszezők szerepelnek.

Bár tavaly körülbelül 9 százalékkal bővült a luxusdivatcikkek globális piaca, idén visszaesésre számítanak a szakértők.