Influenszerekkel hirdeti legújabb cipőkollekcióját a Louis Vuitton

Influenszerekkel hirdeti legújabb cipőkollekcióját a Louis Vuitton

A francia luxuskonszern a világ talán legnépszerűbb internetes véleményvezéreivel kollaborál legújabb kampányában.



A Tiktokon milliós nézettségeket generáló Charli D'Amelio, valamint a Youtube-on ismert Emma Chamberlain lett a Louis Vuitton 2021-es őszi cipőkollekciójának két arca.

A Nicolas Ghesquière által tervezett cipők – az LV Squad sneaker, valamint az LV Sunset slide – különböző színkombinációban vásárolhatóak meg. A Squad a már jól megszokott túlméretezett gumitalppal, míg az anatómiailag tökéletesen megtervezett tépőzáras Sunset pedig – ahogy már feljebb is írtuk – színeivel tűnik ki a tömegből: zöld, kék, fekete, fehér és ibolya színekben kapható a termék.

Az LV amúgy nem először döntött úgy, hogy modellek helyett inkább valaki mással kampányol egy-egy kollekció bemutatásakor: legutóbb például a koreai fiúbanda, a BTS reklámozta a divatház darabjait.