Virgil Abloh és a Louis Vuitton karkötője

A Louis Vuitton egy Virgil Abloh által tervezett karkötővel segít a gyerekeken

A divatház marketingje nem csak a luxusról, hanem valamilyen szinten a jótékonykodásról is szól. 2016 óta működnek együtt az UNICEF-fel, melynek hála már több millió dollárral tudtak segíteni a rászoruló fiatalokon. Ezúttal egy Virgil Abloh tervezés bevételeit fordítják jótékony célra.

A tervező és a Louis Vuitton 2020-ban működött együtt elsőnek egy hasonló karkötő megalkotásában, ezúttal pedig egy második Silver Lockit kollekcióból merített ihlet alapján gondolták újra a terméket, hogy a rajongóknak is egy új megjelenéssel szolgáljanak, valamint a jótékonyságra szánt összegeket is megnöveljék.

A darabok természetesen viselik Abloh aláírását, ahogyan azt a korábbi termékeinél és brandjénél megszokhattuk, viszont az eddigiektől eltérően új alapanyagokat és színeket használtak. A lánc és a lakatformájú charm natúr és fekete színben kapható, a kötélszerű anyag pedig neonsárga, szivárványszínű vagy sötét árnyalatban érhető el.

Az együttműködés eredményeit április elsején jelentették meg és 575 dollárért lehet megszerezni őket, mely átszámítva majdnem 200 ezer forintnak felel meg. Természetesen a példányok gyorsan fogynak, hiszen nagy kereslet van rájuk, így mindenképp érdemes gyorsan lecsapni a megmaradt árura.

A befolyt összeget a Maison és az UNICEF közötti partnerségen keresztül rászoruló gyermekek támogatására fordítják. A több éves jótékony társulás már 18 millió dollárt gyűjtött segítségnyújtásra, vagyis több mint 6 milliárd forintnyi összeg folyt be hasonló termékekből eddig.