Kijött a Tommy Hilfiger új gendersemleges kampánya, melynek arca Indya Moore színész

Genderfluid kapszulakollekciót dob piacra a Tommy Hilfiger

Indya Moore, a Pose című sorozat színésze segített újragondolni a márka klasszikus darabjait.


Az új kapszulakollekcióban a Tommy Hilfiger eddig megszokott darabjai némi újításon estek át, és gendersemlegesség jellemzi valamennyit, vagyis a ruhák nem követik a társadalom által előírt nemi sztereotípiákat. Az együttműködés arca a magát nonbinárisnak valló Indya Moore, aki mellett több aktivistát is láthatunk a kampányban.

A Myles Loftin fotós által fotózott kampány pasztell tónusú képei egyszerre hirdetik a nosztalgiát és a megújulást: a már jól ismert Tommy Hilfiger-darabokat, például a híres, csíkos, legombolható galléros ingeket a gendersemleges közönség számára gondolták újra.

Az új kollekció az Egyesült Államokban július 13-tól érhető el a márka hivatalos honlapján, mely különféle felsőket és alsókat tartalmaz, így megtalálható benne a szatén vászonból készült vitorlás dzseki, a kosaras nadrág, egy elegánsabb csíkos blézer, de akár a kivágott flitteres póló is.

„Ez a kapszulakollekció túlmutat a nagyszerű stíluson. Megszakítja a körforgást, és új mércét állít fel az iparágban. Túl sok ember érzi úgy, hogy valami nincs rendben velük, csak azért, mert önmagukat adják. Számomra a világot jelenti, hogy tudom, a kollekciónkban nem érzik rosszul magukat az emberek. Mindenki tökéletesen passzol ehhez a kollekcióhoz, függetlenül attól, hogy kicsoda"

– idézi az Elle Moore sajtónyilatkozatát.