Armani piros dekorációs elem

Az Armani környezetbarát kollekcióval rukkol elő

A legtöbb márka törekszik arra, hogy környezetbarát üzletpolitikát folytasson. Az Armani tervében már évek óta szerepel ez a pont, most viszont szintet lépett a fenntarthatóság felé legújabb kapszulakollekciójával.

Az új darabok középpontjában egy gyönyörű, elképzelt erdő áll. Ebből kiindulva a márka olyan darabokat mutat be, amik esztétikailag és anyaghasználatban is a természetességet tükrözik – tudhatjuk meg a Hypebeast cikkéből.

Az új termékeket megfigyelve kijelenthetjük, hogy az Armani teljes őszi-téli kollekciója kizárólag újrahasznosított vagy szerves anyagokból készült. A férfi és női pulóvereket újrahasznosított gyapjúból készítették a szokásos birkagyapjú helyett. Vagy vegyük csak kézbe a tisztán bio alapú fonalat, ami a pufikabátokban található.

A márka közleményében azt írja, hogy ezek a döntések csökkentenék az energia- és vízfogyasztást, ezzel kezelve a divatipar gyakori problémáit.

A fejlesztések itt nem állnak meg. Speciális kezeléseket kapnak a kollekcióban felhasznált egyes szövetek, ezzel víz-, és szélállóvá teszik a darabokat. Amellett, hogy praktikussá teszik az termékeket, a kezelések meghosszabbítják azok élettartamát is.

A cég nagy hangsúlyt fektet a klasszikus, minőségi termékekre. Egy kiadásban a márka azt mondta:

„Meg kell tervezni a termékeink készítését, hogy esztétikai és minőségi szempontból is tartósak legyenek".

A női vonal ruhái kapucnit és teljes hosszúságú cipzárt kaptak, amelyek lehetővé teszik azok kabátként való viselését. A kiegészítők praktikusabbak, a táskák pedig öbbfunkciósak lettek, beleértve a hátizsákokat, amelyek derékövként is használhatók.

A brand minden címkéhez társított egy QR kódot, amivel a vásárlók figyelemmel kísérhetik a megvett termékeik útját. Bár ez egy apró dolog, a tervezők mégis arra akarják rávenni az embereket, hogy tudatos döntéseket hozzanak, ehhez pedig minden szükséges információt megadnak a termékről.