Tiffany & Co ékszerek a márka ikonikus kék dobozában

Mostantól személyre szabható a Tiffany ikonikus kék doboza

A márka történetében először a vásárlók bármelyik Tiffany eljegyzési gyűrű megvásárlásakor egyedi feliratot kérhetnek az ikonikus kék dobozra.

A nagy múltú amerikai ékszervállalat most jelentette be új szolgáltatását, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy saját feliratot adjanak a világhírű kék dobozhoz, írja a Robb Report.

A Tiffany & Co. az eredeti eljegyzési gyűrűvel együtt vezette be először a kék dobozt még a 18. század végén, mely azóta a luxus szimbólumává vált, amely majdnem olyan híres, mint a márka ikonikus ékszerei. A cég 185 éves történetében azonban most először fordul elő, hogy a vásárlók személyes igényekkel formákhatják a terméket.

Az új szolgáltatás bármely Tiffany eljegyzési gyűrű megvásárlásakor ingyenes, és lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a kék doboz külsejére ezüst vagy arany színben egy üzenetet vagy feliratot – például monogramot – helyezzenek el. Még dombornyomott gravírozást is választhatunk, ha egy kicsit visszafogottabb külsőt szeretnénk. Ráadásul maga a doboz is megújult, hogy modernebb esztétikát tükrözzön.

Az ékszerész, amelyet tavaly vásárolt fel a francia LVMH luxuskonglomerátum, az utóbbi időben számos merész lépést tett a fiatalabb ügyfélkör megnyerése érdekében. Az év elején a Tiffany Daniel Arsham kortárs művészt kérte fel, hogy újragondolja a jellegzetes kék dobozt. Arsham 49 erodált bronzszoborból álló exkluzív sorozatot készített sajátos stílusában.

„Másképp akartam kezelni, mint ahogyan eredetileg tervezték, azáltal, hogy olyan sérült, elöregedett minőséget adtam neki, amely jelképezi a történelmét, azt, hogy mennyire fontos része a mai világunknak, és hogy évtizedek, sőt évszázadok múlva is releváns lesz”

– mondta Arsham egy tavaly szeptemberi nyilatkozatában.


A megújulás jegyébenAnthony Ledru elnök-vezérigazgató vezetésével a Tiffany a közelmúltban egy kollekciót is tervezett a Supreme utcai ruhamárkával, kampányt indított Beyoncéval és férjével, Jay-Z-vel, valamint Pharrell Williamsszel is együttműködött.

Az új eljegyzési gyűrűs dobozok szolgáltatása április 15-től lesz elérhető világszerte.