Mostantól személyre szabható a Tiffany ikonikus kék doboza
A nagy múltú amerikai ékszervállalat most jelentette be új szolgáltatását, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy saját feliratot adjanak a világhírű kék dobozhoz, írja a Robb Report.
A Tiffany & Co. az eredeti eljegyzési gyűrűvel együtt vezette be először a kék dobozt még a 18. század végén, mely azóta a luxus szimbólumává vált, amely majdnem olyan híres, mint a márka ikonikus ékszerei. A cég 185 éves történetében azonban most először fordul elő, hogy a vásárlók személyes igényekkel formákhatják a terméket.
Az új szolgáltatás bármely Tiffany eljegyzési gyűrű megvásárlásakor ingyenes, és lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a kék doboz külsejére ezüst vagy arany színben egy üzenetet vagy feliratot – például monogramot – helyezzenek el. Még dombornyomott gravírozást is választhatunk, ha egy kicsit visszafogottabb külsőt szeretnénk. Ráadásul maga a doboz is megújult, hogy modernebb esztétikát tükrözzön.
Az ékszerész, amelyet tavaly vásárolt fel a francia LVMH luxuskonglomerátum, az utóbbi időben számos merész lépést tett a fiatalabb ügyfélkör megnyerése érdekében. Az év elején a Tiffany Daniel Arsham kortárs művészt kérte fel, hogy újragondolja a jellegzetes kék dobozt. Arsham 49 erodált bronzszoborból álló exkluzív sorozatot készített sajátos stílusában.
Tiffany & Co. Transforms Its Famed Blue Box In Limited Series Of Sculptures By Daniel Arsham #Tiffany #Fashion #Jewelry #DanielArsham #MiamiLivingMagazine https://t.co/NjbbKOsIhi pic.twitter.com/K45iznIi56
— Miami Living Magazine (@Miami_Living) November 18, 2021
„Másképp akartam kezelni, mint ahogyan eredetileg tervezték, azáltal, hogy olyan sérült, elöregedett minőséget adtam neki, amely jelképezi a történelmét, azt, hogy mennyire fontos része a mai világunknak, és hogy évtizedek, sőt évszázadok múlva is releváns lesz”
– mondta Arsham egy tavaly szeptemberi nyilatkozatában.
A megújulás jegyébenAnthony Ledru elnök-vezérigazgató vezetésével a Tiffany a közelmúltban egy kollekciót is tervezett a Supreme utcai ruhamárkával, kampányt indított Beyoncéval és férjével, Jay-Z-vel, valamint Pharrell Williamsszel is együttműködött.
Az új eljegyzési gyűrűs dobozok szolgáltatása április 15-től lesz elérhető világszerte.
Nyitókép: Shutterstock / graceliuphotos
- A Tiffany álmodta újra a Mercedes G-Wagent - IN ›
- Egymásnak feszül a divatvilág — A Cartier pert indított a Tiffany ... ›
- Lenyűgözően szép a Tiffany legdrágább ékszere - IN ›
- Órával ünnepli partnerségét a Tiffany és a Patek Philippe - IN ›
- Rózsaarannyal újít a Tiffany & Co. parfümje - IN ›
- Ezt kell tudni a Fendi és Tiffany közös baguette táskájáról - IN ›
- Ezt kell tudni a Fendi és Tiffany közös baguette táskájáról - IN ›
- Ezt kell tudni a Fendi és Tiffany közös baguette táskájáról - IN ›