Meglepő kollaborációval ünnepli 40. évfordulóját a Michael Kors
„Az évforduló megtervezése és a saját üzleti indulásom felidézése elgondolkodtatott arról, hogy milyen kihívásokkal kell ma szembenézniük a fiatal márkáknak"
— magyarázta a luxusmárka vezetője, maga Michael Kors.
Az Ashya márka amerikai-jamaikai duójával — Ashley Cimone és Moya Annece — együttműködve egy limitált kiadású kollekciót adtak ki. Elmondásuk szerint az elmúlt időszak megtanította őket arra, hogy milyen fontosak a közös munkák, hiszen ezáltal új módszereket és inspirációkat lehet elsajátítani. A munkálatok alatt a tervezők műhelyt is cseréltek, hogy megtapasztalhassák egymás alkotófolyamatát. Ennek értelmében a két pályakezdő a Michael Kors manhattani irodájába érkezett, Kors pedig a brooklyni Industry Cityben található stúdiót látogatta meg.
A megjelent termékeknél egy — a Michael Korstól újnak számító — afrikai szövésmintát alkalmaztak, természetesen az MK-logó feltüntetése mellett. Az Ashya eddigiekben is úgy tekintett a textilfajtákra, mint történetmesélő mechanizmusokra. Mindkét márka fontos kiindulópontja a tervezőasztalnál, hogy a luxust könnyedén közelítsék meg, így gördülékenyen zajlottak a munkanapok.
A táskák az Ashya stílusához hűen uniszexek lettek és számtalan módon viselhetőek, hogy a lehető legjobban passzoljanak az emberek igényeihez. Ennek a funkciónak köszönhetően a termékek egyaránt alkalmasak hosszú utazásokhoz és egyszerű, városi sétákhoz is.
A Michael Kors márka fejlődésével a tervező mindig a jövőbe tekint, és a nagy lehetőségeket a kollaborációkban, valamint a fiatal tehetségekben látja:
„Fontosnak tartom, hogy támogassuk a tervezők következő generációját. A divat mindig a jövőbe tekint, és az új ötletek és perspektívák hajtják. Különösen a fiataloknak van ilyen bátor hozzáállásuk. Ez energiát ad."
Nyitókép: Instagram/wwdkorea