2022 a testápolás éve - mutatjuk, miért
A testápolás térnyerése
Az emberek otthoni öngondoskodásra vágynak, és ennek része a testápolás. Egy finom illatú testápoló egy távoli trópusi szigetre repíthet minket, míg egy másik kényeztető, gyógyfürdőszerű pillanatot biztosít anélkül, hogy elhagynánk a házat.
De nem csak az öngondoskodás iránti igény vezérli a változást.
„A hatékony, eredményorientált testápoló formulák iránti kereslet növekedését tapasztaltuk. A test olyan érzelmi téma, és az emberek kétségbeesetten keresik a megoldásokat. Ha olyan terméket tudsz készíteni, ami végre működik valakinek, aki már régóta küzd, az varázslatos”
– mondja Annie Kreighbaum, a Soft Services társalapítója a Byrdie-nek.
A modern fogyasztók is egyre tudatosabbak, ami a bőrápolást illeti.
„Most jobban, mint valaha, az emberek tudják, hogy az, hogy mit kensz a testedre, ugyanolyan fontos, mint az, amit a testedbe teszel"
– mondja Shea Marie, a The Feelist szépségápolási márka alapítója és vezérigazgatója.
A mérgező összetevőkkel kapcsolatos fokozott tudatosság sok vásárlót arra késztetett, hogy átgondolja a testápolási készletét. A tudatos vásárlók most a gyümölcssavakat, növényi olajokat és sheavajat tartalmazó, átgondolt formulákat választják, melyre a kiskereskedők és a márkák is felfigyeltek. Az eredmény a „tisztább" testápolási termékek bevezetésének hulláma.
A testápolás jelenlegi helyzete
Sok áhított arcápoló márka terjeszkedik testápolási termékekké 2022-ben, és megnövekedett a célzott testkezelések száma is. Emellett változnak a viselkedések a testápolás terén is. Az olyan öngondoskodási gyakorlatok, mint a teljes testre kiterjedő gua sha, a száraz testkefés gyakorlat és a nyirokelvezetés egyre nagyobb figyelmet kapnak, és a csúcstechnológiás szépségápolási eszközök sem csak az arc ápolására készülnek.
Manapság a boltok polcain innovatív, új termékek találhatók bőrápolási szükségleteinkhez, tetőtől-talpig, sokszor nem mérgező összetevőkkel. A testápolás terén elért előrelépések rávilágítanak a növekvő fogyasztói keresletre, és azt mutatják, hogy ez az a kategória, amelybe a márkák továbbra is befektetnek. Ez még csak a kezdet, valószínűleg, kíváncsiak vagyunk, hogyan fognak a testápoló termékek és eszközök tovább fejlődni az elkövetkező években.
Nyitókép: Shutterstock / Didecs
- Vajon tényleg kívül-belül megfiatalít a kollagén? Lássuk az előnyeit! ›
- A sírás jót tesz a bőrnek? - IN ›
- 5 étel, amitől télen is ragyogni fog a bőröd - IN ›
- 5 testápolási módszer, amit érdemes tavasz előtt bevetnünk - IN ›
- Új testápoló termékeket dob piacra a Chanel - IN ›
- Környezetbarát szépségápolási kollekciót dob piacra a Chanel - IN ›