A Prada logó és felirat egy torontói üzlet homlokzatán

Smink- és bőrápolási termékcsaládot dob piacra a Prada

Más luxusmárkákhoz csatlakozva, a Prada augusztus 1-től saját smink- és bőrápolási termékcsaládot indít.

A Prada Beauty révén a milánói székhelyű divatház új piacra lép licenctulajdonosa, a L'Oréal Luxe mellett.

Ez a duó már kialakult kapcsolatára épül, mivel korábban már dolgoztak egy női illatkollekció, a Prada Paradoxe bevezetésén, amely 2022-ben került piacra.

A kollekcióban hat, négyszínű szemhéjfesték-paletta, egy matt ajakbalzsam, 13 puha matt és hiper matt rúzs, valamint 33 színű alapozó lesz elérhető, amelyek mindegyikét mesterséges intelligencia (AI) segítségével fejlesztették ki.

Eközben az új bőrápolási kollekció olyan termékeket tartalmaz majd, mint a Prada Augmented Skin The Cream, The Serum és a The Cleanser and Makeup Remover.

Az új termékcsaládok bevezetése a Prada és a Prada Beauty e-kereskedelmi platformjain keresztül történik, majd a bevezetés augusztus 18-án harmadik fél üzleteibe, többek között a Harrods, a Selfridges és az európai Douglas üzleteibe is eljut.

A hírt elsőként közlő WWD szerint a Prada Beauty termékek szelektív fizikai forgalmazásban lesznek jelen, elsősorban a felső kategóriás kiskereskedők és áruházak, valamint az utazási kiskereskedelmi helyszínek között. A médium forrásainak prognózia alapján a bőrápoló és sminkkollekciók a márka teljes szépségápolási üzletágának 25-30 százalékát generálhatják, potenciálisan mintegy 250 millió eurós éves kiskereskedelmi forgalmat bonyolítva.