A Dolce&Gabbana londoni szépségápolási termékeket kínáló üzlete

A Dolce & Gabbana megnyitja első szépségápolási üzletét Londonban

Az olasz divatmárka bemutatta első, szépségápolással és kiegészítőkkel foglalkozó üzletét a londoni Covent Garden bevásárló negyedben.

Az üzletben kozmetikai és jellegzetes illatkollekciókat kínálnak, valamint sminkelési tanácsadással is szolgálna, valamint márkás kiegészítők, például a Dolce&Gabbana szemüvegei is megtalálhatók.

Az bolt belseje a márka jellegzetes identitását kívánja tükrözni, ami az arany burkolatok és a monokróm csempék használatában mutatkozik meg, utalva arra, amit a Dolce&Gabbana „olasz glamour védjegyének” nevez.

A helyszínen az üzlet más luxus divatmárkák, például a Chanel és a Tom Ford szépségápolással foglalkozó butikjai, valamint néhány neves kozmetikai cég, például a Glossier és a Diptyque mellett helyezkedik el.

A Dolce&Gabbana is visszatér a Covent Gardenbe, amely 2022-ben egy karácsonyi pop-up üzletet nyitott a területen, amelyet a bevásárlóközpont bérbeadója, a Shaftesbury Capital „sikeresnek” ítélt.

„A Dolce&Gabbana elkötelezettsége a hagyományok és az innováció ötvözése iránt az, ami a Covent Garden-t tökéletes helyszínné teszi egy világelső koncepció debütálásához, a Chanel, Charlotte Tilbury, Glossier és Tom Ford nyomdokaiba lépve. A 2022-es pop-up figyelemre méltó sikerére építve a márka újra befektetett a célpontba, megmutatva Covent Garden vonzerejét a nemzetközi hírű divatházak számára, hogy állandó gyökeret eresszenek”

– fogalmazott közleményében a cég kiskereskedelmi bérbeadási igazgatója, William Oliver.

Nyitókép: CPP-LUXURY.COM/X