Kardashian új márkával bővíti üzleti birodalmát
Kim Kardashian élete az utóbbi években nagyon sokat változott, kezdve a nevével. Új párja, Pete Davidson mellett egy új márka elindításán törte a fejét, melynek most elérkezett a bemutatási dátuma. Eddig sosem látott termékeivel viszi tovább üzleti karrierjét.
Korábban a szépségápolási termékcsaládja a KKW Beauty nevet viselte, azonban, miután elvált Kanye Westtől és visszavette leánykori nevét, már nem sok értelme volt az utolsó betűnek a mozaikszóban. Egy évvel a döntés után, június 1-én hivatalosan bemutatta a Skkn by Kimet, amely egy kilenc darabból álló termékcsaláddal debütált.
„Izgatottan várom, hogy végre bemutathassam nektek a SKKN BY KIM-et, egy fiatalító, kilenc termékből álló bőrápolási rituálét, amelyet az elejétől a végéig én fejlesztettem ki. Annyira kiváltságos voltam, hogy az évek során a világ legjobb bőrgyógyászaitól és kozmetikusaitól tanulhattam a bőrről és a bőrápolásról, és az új termékcsaládom minden egyes üvegcséje tele van az út során felhalmozott tudással”
— írta Kardashian a termékeiről és a készítési folyamatról.
A valóságshowsztár elmondása szerint nem akart három-négy darabbal kezdeni, mivel azok nem tükrözték volna a saját rutinját. A megvásárlásra kész termékek között szerepel tisztító, tonik, hámlasztó, hialuronsavas szérum, C-vitaminos szérum, arckrém, szemránckrém, olajcsepp és éjszakai olaj.
„Újratölthető csomagolást és tiszta, tudományosan alátámasztott összetevőket fogsz tapasztalni, amelyeket úgy terveztek, hogy minden bőrtípust, tónust és textúrát tápláljanak az érettség minden szakaszában. Azért hoztam létre ezt a termékcsaládot, hogy mindenki magabiztosnak érezze magát a bőrében, és alig várom, hogy végre megoszthassam veletek!"
— olvashatjuk a Luxurylaunches cikkében.
Nyitókép: Instagram/kimkardashian