A tigriseket védi új kampányában a Prada
A Prada Action in the Year of the Tiger nevet kapó kezdeményezésének célja felhívni a figyelmet a nagymacskafajokra, melyeket a kihalás veszélye fenyeget, írja a Fashion United.
A kampány főszereplői Li Yifeng és Chun Xia kínai színészek, akik a Liu Song fotóssal közösen készített fotókkal egy olyan narratíva létrehozására törekednek, amely a tigris megmentéséhez szükséges tudatosságot kívánja növelni.
A kampány részeként a Prada több kínai és nemzetközi művészeti iskolák is felkért, hogy készítsék el saját, személyes értelmezésüket a tigrisről és felhívják a nyilvánosság figyelmét az ügyre. A munkákat egy művészekből álló külön zsűri bírálja el, a kiválasztott darabokat pedig egy idén megvalósuló projektben lehet majd visszalátni.
A Prada emellett adományokkal is segít a Kínai Zöld Alapítvány Walking with Tiger and Leopard programjának, mely a biológiai sokféleséggel kapcsolatos információkat oszt meg a nyilvánossággal, és célja, hogy az oktatáson keresztül felhívja a figyelmet a tigris- és leopárdvédelemre.
Nyitókép: Instagram / prada
- Öt emlékezetes idei együttműködés a divat világában - IN ›
- Így változott a negyvenes években a magyar divat - IN ›
- A Louis Vuitton a legértékesebb luxuscég - IN ›
- Miuccia Prada idézet - IN ›
- Virtuális reklámarccal újult meg a Prada Candy - IN ›
- Jön a Prada és az Adidas újabb fenntartható kollekciója - IN ›