prada candy parfum

​Virtuális reklámarccal​ újult meg a Prada Candy

A Prada Candyt Daniela Andrier parfümőr készítette Miuccia Prada cégének. Elsőnek 2011-ben került a polcokra, most viszont a L'Oréal-lal együttműködve új formát és új reklámkampányt kapott – egy virtuális múzsával a főszerepben.


„Gondoljuk újra a valóságot olyan illatokkal, amelyek ellenszegülnek az elvárásoknak és felkarolják a tiszta kreativitást"

— ezzel a felhívással indult meg az új kampány.

A termék reklámfilmjeit Winding Refn és Valentin Herfray rendezte, főszereplőjük pedig Candy, a termék múzsája. Már a videókban is látszik hogy alternatív, újragondolt világot mutatnak a nézőknek, ahol megnyitják a lehetőségeket, és megkérdőjelezik a megszokott mintákat. Ezeket a videókat a TikTok inspirálta, olvashattuk a Fahion Networkön.

A Twitteren nem mindenkinek tetszett az új reklámarc, szerintük az ő szerepeltetése megerősíti azt az elérhetetlen szépségideált, ami veszélyes a fiatalok körében, és testképzavart okozhat.

A parfüm üvegét Fabien Baron tervezte, váratlan keverékeit használva a színeknek és a struktúrákat. A Prada jellegzetes Saffiano bőr anyaga rózsaszínen öleli körbe a fiola tetejét, rajta pedig a cég logója elegáns, aranyszínű betűkkel látható.

A kollekció négy nőies illatból áll, amelyek mindegyike a szabad szellemű perspektívákat és a kényeztető élvezeteket testesítik meg.