Az önkifejezést ünnepli Miley Cyrus a Gucci új parfümjével
Szerdán dobta piacra a Gucci Flora Gorgeous Gardenia nevű parfümjét, melynek reklámarca Miley Cyrus.
A retro hangulatot megidéző reklámban az énekes válltöméses blúzban és kagyló frizurával látható, mintha csak a nyolcvanas évekbe repültünk volna vissza. Miley Cyrus szerint az illat énünk egyik legjobb kifejezési módja, ezért fontos, hogy megtaláljuk a hozzánk illőt.
„A kampány valóban arra összpontosít, hogy hű legyél ahhoz, aki vagy, ez pedig tökéletes összhangban van a saját értékeimmel és meggyőződésemmel"
– idézi őt a People.
Bár kívülről úgy tűnik, az énekes mindig önazonos és elégedett magával, elmondása szerint nem mindig érezte olyan kényelmesen magát a saját bőrében, mint most. Volt egy pontja a karrierjének, amikor nagyon bizonytalannak érezte magát, miközben egy magabiztos ember látszatát próbálta kelteni, és sokan valóban ezt is gondolták róla, tette hozzá.
Cyrus ma már az öngondoskodást helyezi előtérbe, hogy mentálisan és fizikailag is egészséges maradjon.
„A szépséggel kacsolatban a sok bőrápolás a fontos számomra. Sosem alszom sminkben, bármennyire is fáradt vagyok, letisztítom az arcom lefekvés előtt. Szeretek időt szakítani a kirándulásra és arra, hogy a természetben legyek, amilyen gyakran csak tudok. Döntő fontosságú, hogy elmeneküljek Los Angeles őrületéből, és levegőt kapjak."