unveiling

Felismerhetetlenségig megváltozik a világ egyik legnépszerűbb márkája

A legtöbb márkának van egy jellegzetes stílusa, melyről azonnal fel lehet ismerni a termékeit. Legyen szó telefonról, étteremről vagy akár kocsikról, az ismertetőjegyeikre világszinten felfigyelnek az emberek. Ezúttal az egyik legelegánsabb márka olyan változtatást eszközölt, mely egy évszázados hagyományt módosított.


A Rolls-Royce autók elején már 111 éve tűnik fel a Spirit of Ecstasy figura, melyet a cég fennállása óta többször is módosítottak. A mostani verzió már régóta díszíti a járművek orrát, ennyi idő elteltével viszont megpiszkálták a megszokott dizájnt.

„Dinamizmusának és tekintélyt parancsoló jelenlétének autentikusan kortárs aurát kölcsönöztünk. Most már a sebesség igazi istennője, a szélnek támaszkodva, egyik lábával előre, teste mélyen behúzva, szemei mohón előre szegeződnek"

— olvasható Rolls-Royce közleménye a Hypebeast oldalán.

Az újratervezett kis szobor a vállalat legújabb modelljén, a Spectre-en fog bemutatkozni. Ez a kocsi sokkal aerodinamikusabb lesz, mint bármely eddigi tervezés, ehhez mérten pedig a visszahúzható jelkép is egy áramvonalasabb és kecsesebb megjelenést kapott.

A kabala minimálisan kisebb lett az elődjénél, ezáltal sokkal nagyobb hasonlóságot mutat a tervező, Charles Sykes eredeti terveihez. Sykes személyesen készít és csiszol minden darabot az egyik legrégebbi öntési technikával, így a cég garantálni tudja a példányok egyediségét.


Nyitókép: Shutterstock