H&M logó

Second hand-részleggel bővíti weboldalát a H&M

A cég használtruha-kínálattal bővítette webhelyét hazai piacán, Svédországban.

Az új, pre-loved szekció lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a H&M csoport tulajdonában lévő márkák használt ruháit, valamint olyan külső márkák darabjait vásárolják és árulják, mint az Asos, a Nike és a Zara. Az új részleg először Svédországban, majd Németországban is elérhetővé válik, és később pedig máshol is terjeszkedhet, írja a Fashionunited.

„Fokozatosan bővítjük az új márkák és termékek kínálatát, valamint a használt cikkek online kínálatát"

– mondta el a H&M szóvivője.

Felicia Reuterswärd, a H&M Sweden fenntarthatósági menedzsere a LinkedIn-en a következőket nyilatkozta:

„A H&M Sweden megtette az első lépést a használt ruhadarabok integrált élményében a hm.com oldalon, amely az egyik legnagyobb divatplatform. Tegyük a használt divatot az új normálissá!”

A H&M az elmúlt néhány évben jobban összpontosított a körkörös divatmodellekre, például a viszonteladásra. 2021 szeptemberében a vállalat összefogott a Resale-as-a-Service (RaaS) technológiai vállalattal, a Reflaunttal, hogy elindítsa Kanadában saját használtdivat-platformját, a H&M Rewear-t.

Nyitókép: Unsplash / Sei