Budapest Central European Fashion Week

Varázslatos kollekciókat láthatunk a Budapest Central European Fashion Weeken

A Magyar Divat & Design Ügynökség január 31. és február 6. között ismét megrendezi a Budapest Central European Fashion Weeket, ahol még a nemzetközi divathetek előtt, több mint 30 magyar és régiós tervező legújabb kollekciójának limitált válogatását láthatjuk.

A közép-európai régió egyik legmeghatározóbb, évente kétszer megrendezett divateseményre idén először a divathét szezon előtt kerül sor. A Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) összesen 33 divatmárkának nyújt bemutatkozási lehetőséget a hazai és nemzetközi viszonteladók, a szakma és a sajtó képviselői, valamint az érdeklődők előtt.

„Stratégiai döntést hoztunk, amikor a Budapest Central European Fashion Week-et közel egy hónappal hamarabb szerveztük meg annak érdekében, hogy a hazai divatipart még inkább bekapcsoljuk a nemzetközi szakmai vérkeringésbe, valamint a rendezvény nemzetközi pozícióját is megerősítsük. A BCEFW Pre-Fall Collection korai időpontjának köszönhetően a nemzetközi viszonteladók és forgalmazók még a szezon elején megismerhetik az új kollekciók meghatározó darabjait, így fokozottan érvényesülhet az értékesítésösztönző célkitűzésünk, hiszen ebben az időszakban a költségvetésük jelentős része még nincs lekötve”

– mondta el Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezérigazgatója.

Az őszi BCEFW során összesen 4000 vendég érkezett többek között Európából, Közel-Keletről és Amerikából, akikkel a tervezők személyesen is találkozhattak, a szervezők idén hasonlóan sokszínű vendégkört várnak a rendezvényre.

A divathét utolsó három napján, két különböző helyszínen tartják meg a 2022/23-as őszi téli kollekciókat felvonultató divatbemutatóka, melyek pénteken a Királyi Lovarda épületében, szombaton és vasárnap pedig a Szépművészeti Múzeumban tekinthetők meg

A 19 magyar és 2 lengyel tervezőtől egyenként tíz szett lesz látható, továbbá a szervezők kiemelt figyelmet fordítanak a diverzitásra és a pozitív testkép hangsúlyozására. A Fashion Street-en található Deák Palotában kiemelt kísérőprogramként öt, míg a Szépművészeti Múzeumban hét hazai márka kiállítása tekinthető meg, köztük különféle kiegészítőket és ékszereket tervező brandek. A személyes részvétel mellett az események és divatbemutatók online is követhetőek lesznek a BCEFW hivatalos Facebook oldalán, illetve TikTok csatornáján.

A 19 magyar és 2 lengyel tervezőtől egyenként tíz szett lesz látható, továbbá a szervezők kiemelt figyelmet fordítanak a diverzitásra és a pozitív testkép hangsúlyozására. A Fashion Street-en található Deák Palotában kiemelt kísérőprogramként öt, míg a Szépművészeti Múzeumban hét hazai márka kiállítása tekinthető meg, köztük különféle kiegészítőket és ékszereket tervező brandek. A személyes részvétel mellett az események és divatbemutatók online is követhetőek lesznek a BCEFW hivatalos Facebook oldalán, illetve TikTok csatornáján.

Az Ügynökség a Metaverzum digitális világában egy virtuálisan felépített üzlettel is további vásárlási élményt kínál, melybe belépve képet kaphatunk a magyar kortárs darabokról.

A Magyar Divat & Design Ügynökség azon dolgozik mind a kommunikációját, mind a hazai rendezvényeit figyelembe véve, hogy a tudatosság jegyében válasszanak a fogyasztók hazai tervezői darabokat. A fenntarthatóság megjelenik többet között a BCEFW programjában, ahol egyre több divatmárka alkalmaz zero waste, patchwork és egyéb környezettudatos módszereket az etikus működés érdekében.

Bővebb információ a programokról a BCEFW weboldalán érhető el.

Nyitókép: Instagram / bcefw