Varázslatos kollekciókat láthatunk a Budapest Central European Fashion Weeken
A közép-európai régió egyik legmeghatározóbb, évente kétszer megrendezett divateseményre idén először a divathét szezon előtt kerül sor. A Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) összesen 33 divatmárkának nyújt bemutatkozási lehetőséget a hazai és nemzetközi viszonteladók, a szakma és a sajtó képviselői, valamint az érdeklődők előtt.
„Stratégiai döntést hoztunk, amikor a Budapest Central European Fashion Week-et közel egy hónappal hamarabb szerveztük meg annak érdekében, hogy a hazai divatipart még inkább bekapcsoljuk a nemzetközi szakmai vérkeringésbe, valamint a rendezvény nemzetközi pozícióját is megerősítsük. A BCEFW Pre-Fall Collection korai időpontjának köszönhetően a nemzetközi viszonteladók és forgalmazók még a szezon elején megismerhetik az új kollekciók meghatározó darabjait, így fokozottan érvényesülhet az értékesítésösztönző célkitűzésünk, hiszen ebben az időszakban a költségvetésük jelentős része még nincs lekötve”
– mondta el Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezérigazgatója.
Az őszi BCEFW során összesen 4000 vendég érkezett többek között Európából, Közel-Keletről és Amerikából, akikkel a tervezők személyesen is találkozhattak, a szervezők idén hasonlóan sokszínű vendégkört várnak a rendezvényre.
A divathét utolsó három napján, két különböző helyszínen tartják meg a 2022/23-as őszi téli kollekciókat felvonultató divatbemutatóka, melyek pénteken a Királyi Lovarda épületében, szombaton és vasárnap pedig a Szépművészeti Múzeumban tekinthetők meg
A 19 magyar és 2 lengyel tervezőtől egyenként tíz szett lesz látható, továbbá a szervezők kiemelt figyelmet fordítanak a diverzitásra és a pozitív testkép hangsúlyozására. A Fashion Street-en található Deák Palotában kiemelt kísérőprogramként öt, míg a Szépművészeti Múzeumban hét hazai márka kiállítása tekinthető meg, köztük különféle kiegészítőket és ékszereket tervező brandek. A személyes részvétel mellett az események és divatbemutatók online is követhetőek lesznek a BCEFW hivatalos Facebook oldalán, illetve TikTok csatornáján.
A 19 magyar és 2 lengyel tervezőtől egyenként tíz szett lesz látható, továbbá a szervezők kiemelt figyelmet fordítanak a diverzitásra és a pozitív testkép hangsúlyozására. A Fashion Street-en található Deák Palotában kiemelt kísérőprogramként öt, míg a Szépművészeti Múzeumban hét hazai márka kiállítása tekinthető meg, köztük különféle kiegészítőket és ékszereket tervező brandek. A személyes részvétel mellett az események és divatbemutatók online is követhetőek lesznek a BCEFW hivatalos Facebook oldalán, illetve TikTok csatornáján.
Az Ügynökség a Metaverzum digitális világában egy virtuálisan felépített üzlettel is további vásárlási élményt kínál, melybe belépve képet kaphatunk a magyar kortárs darabokról.
A Magyar Divat & Design Ügynökség azon dolgozik mind a kommunikációját, mind a hazai rendezvényeit figyelembe véve, hogy a tudatosság jegyében válasszanak a fogyasztók hazai tervezői darabokat. A fenntarthatóság megjelenik többet között a BCEFW programjában, ahol egyre több divatmárka alkalmaz zero waste, patchwork és egyéb környezettudatos módszereket az etikus működés érdekében.
Bővebb információ a programokról a BCEFW weboldalán érhető el.
Nyitókép: Instagram / bcefw
- Így változott a negyvenes években a magyar divat - IN ›
- Yves Saint Laurent és Cézanne-kiállítás is nyílik idén - IN ›
- A kedvenceink a Budapest Central European Fashion Weeken - IN ›
- Öt emlékezetes idei együttműködés a divat világában - IN ›
- Öt érdekesség a 73 évesen elhunyt Manfred Thierry Muglerről - IN ›