Pierpaolo Piccioli, a Valentino kreatív igazgatója a divatház új, Vaccinated feliratú pulóverében

Oltásra sarkall a Valentino új pulóvere

Az ebből befolyt összeggel az UNICEF-et támogatja a márka.

Egy hónappal ezelőtt Pierpaolo Piccioli, a Valentino kreatív igazgatója egy szelfit tett közzé az Instagramon, amelyen fekete pulóvert viselt, rajta egy piros „V"-vel. A betű kivételesen nem a márka nevére utalt, hanem „vaccinated" (beoltva) szót adta ki az utána következő betűkkel. A pulóvert eredetileg egyedi tervezésnek szánták, melyből majd csak a hírességek, a szerkesztők és a stylistok kapnak egy-egy darabbal, de végül egy másfajta változata elérhető lesz a Valentino weboldalán.

A pulóver ára borsos, 690 dollár, (több mint 200 ezer forint), de a bevétel 100 százaléka az UNICEF-hez kerül, a márka így szeretné támogatni a szervezet Covax-programjának munkáját, amely segít a vakcinákhoz való hozzáférésben olyan országokban, ahol azok nem széles körben elérhetők.

(Fashion United)