Kylie Minogue saját márkás borát tartja a kezében

Kylie Minogue alkoholmentes rozé pezsgőt dobott piacra

Két évvel ezelőtt Kylie Minogue egy saját bormárka megalkotásával ünnepelte 52. születésnapját. A márka rögtön és azóta is óriási sikert arat, és most egy új, alkoholmentes rozé pezsgő is bővíti a márka listáját.


A pophercegnő, Kylie Minogue bejelentette az első alkoholmentes rozé pezsgőt, amit a saját, Kylie Minogue Wines márkáján keresztül dobott piacra. Ez az ital ínycsiklandó alternatívát kínál azoknak, akik mérsékelni szeretnék az alkoholfogyasztást.

Az énekesnő már így is elképesztő sikert aratott a két évvel ezelőtt megalkotott bormárkájával. A The Drink Business szerint az egymillió eladott palackot eszeveszett sebességgel érte el, és idén az új adatok szerint a márka értéke 18,9 millió font.

„Teljesen felvillanyoz, hogy az idei ünnepi szezonra már bevezethetem a Kylie Minogue Wine első nulla százalékos alkoholtartalmú pezsgő rozéját. A legmagasabb minőségű, válogatott alapanyagokból, köztük prémium európai szőlőből és a kínai Yunnan tartományból származó, magasan fekvő, kézzel szedett, organikus teából készült Kylie Minogue Wines Zero Sparkling Rosé innovatív ital, amely a komplexitást, a finom egyensúlyt és a száraz befejezést ötvözi, és minden olyan Rozé kedvelőnek tetszeni fog, aki egy kellemesen tiszta, textúrás terméket keres, alkohol tartalom nélkül"

– nyilatkozta Kylie.

Nyitókép: Instagram