Adele

Úgy tűnik, jön Adele szépségápolási márkája

Úgy tűnik, a Grammy-díjas énekesnő is beszáll a szépségiparba, a rajongók pedig tűkön ülve várják a nevével fémjelzett termékeket.

A hét elején a Mirror írta meg, hogy Adele szépségápolási és kiegészítőkkel foglalkozó céget jegyeztetett be a neve alatt, tehát a márkafejlesztés nagyon korai szakaszában van egyelőre.

A bejelentés szerint úgy tűnik, hogy a jelenleg Shelbourne Collective néven futó márka kozmetikai termékeket is tartalmaz majd. A sikkesen és titokzatosan hangzó név után kutatva a Byrdie azt írja, hogy azonos néven létezik egy ír fociklub és néhány elegáns szálloda, de egyelőre nem tudni, mi inspirálta Adele-t a névválasztásban.

Ha abból indulunk ki, hogy mik számítanak az énekesnő védjegyének, akkor az ikonikus vastag macskaszemet varázsoló szemceruzákat, a füstös szemfestékeket és a matt rúzsokat biztosan megtalálhatjuk majd a termékek között.

A Mirror szerint Adele márkája a smink mellett bőr-és testápoló termékeket is forgalmazhat majd, például testápolókat és ajakbalzsamokat, sőt. A popsztár is a Skims trónjára törhet, hiszen a védjegy lehetővé teszi számára, hogy alsóneműket és ékszereket forgalmazzon.

Arról egyelőre nincs információ, mikor indul el a márka, de valószínűleg még egy ideig várnunk kell a termékek megjelenésére.