Louis Vuittont viselő modellek

A Louis Vuitton a legértékesebb luxuscég

A Louis Vuitton a legértékesebb luxuscég az Interbrand 2021-es Top Global Brands listáján.

A Top Global Brands listáján 13. helyen álló francia divatház az egyetlen divatcég, amely a legjobb 20-ban szerepel. A Chanel és az Hermès a 22., illetve a 23. helyen áll, írja a Fashion United.

A lista első három helyét az Apple, az Amazon és a Microsoft foglalják el. A H&M és a Zara a 43. és a 45. helyen szerepel a jelentésben, melynek 53. helyén áll a l'Oreal, míg a 100. a Sephora.

A Sephora az egyetlen új szereplő a listán, amely a 2020-as világjárvány bomlasztó hatásait követő, stabilizálódó piac hatásainak jele lehet. Martin Brok, a Sephora vezérigazgatója szerint a vállalat sikere a 35 000 alkalmazott kivételes munkájának köszönhető, amely Sephorát igazi szerelem márkává tette sok fogyasztó számára.

Azzal, hogy a Sephora is felkerült a Top Global Brands listájára, az LVMH csoport az első olyan konglomerátum, amely öt márkával rendelkezik a legjobb globális márkák ranglistáján (Sephora, Louis Vuitton, Tiffany & Co, Hennessy és Dior). A top százban további luxusmárkák is helyet kaptak, mint a 33. helyen álló Gucci (33) és a 94. helyet kapó Prada, valamint a Burberry, amely az egyetlen brit divatcég a listán. A sportruházati óriások, a Nike és az Adidas a 11., illetve a 49. helyen állnak.

A leggyorsabban növekvő, legértékesebb és legjobban teljesítő ágazat továbbra is a technológia, derül ki az összesítésből. Az ágazat erőteljes növekedését megalapozó digitális trendek nem mutatják az enyhülés jelét, a fogyasztók eltérő szakmai és személyes módjai a felhő alapú technológiára, a mesterséges intelligenciára, a streamingre és az előfizetéses szolgáltatásokra támaszkodnak. A lista első három helyén álló márkák, az Apple, az Amazon és a Microsoft a tíz legnagyobb márka összértékének 62,3 százalékát teszik ki.