Mesésen néz ki Rihanna Savage X Fenty boltja

Rihanna Savage X Fenty boltja

Az énekes rajongói biztos törzsvásárlói lesznek az üzletnek, de Rihanna-ék célja, hogy az is betévedjen, akit nem hoz akkora lázba a fehérneművásárlás.

A Savage X Fenty fehérneműbolt januárban öt üzletet nyit az Egyesült Államok különböző bevásárlóközpontjaiban, először Las Vegasban, majd Los Angelesben, Philadelphiában, Washingtonban és Houstonban.

„Azt várjuk, hogy az emberek nem tudnak majd elmenni ezek mellett az üzletek mellett úgy, hogy be nem térnének, még akkor sem, ha nem fehérneműt akarnak venni”

– mondta el Natalie Guzman, a Savage X Fenty társelnöke és marketing igazgatója.

Rihanna legnagyobb rajongói biztos be fognak térni az üzletbe, de a bolt dizájnjának és technológiájának célja az, hogy mindenkit bevonzzon a Savage univerzumába, még azokat is, akiket nem hoz akkora lázba a fehérneművásárlás vagy akik nincsenek Rihanna bűvöletében.

A legszembetűnőbb az üzlet sugárzó színpalettája. Más alsónemű kiskereskedéssel ellentétben a Savage X Fenty boltjaiban a márka divatbemutatóiból láthatók felvételek, miközben fukszia, smaragd és zafír neonfények világítják meg a teret, mintha a vásárlók ott ülnének a kifutó mellett.

A próbababák testtípusok széles skáláját ölelik fel, néhányuk alakját Savage modelljeinek 3D-s szkenneléseiből készítik.

A boltban nemcsak a fehérneműk közül lehet válogatni, hanem egy testszkenner-alkalmazás is található, melyet a cég a Fit:Match-szel együttműködve indított el. A Fit Xperience 3D-s vizsgálatot készít a testről, valamint termékeket ajánl nekik az alapján, ami a legjobban áll nekik.

„Nem célja, hogy helyettesítse egy munkatárs szakértelmét, de csodálatos módja annak, hogy igazán pontos képet kapjunk a vásárló testéről, és személyre szabott ajánlásokat készítsünk a választékunk alapján”

– fogalmazott Christiane Pendarvis, a cég társelnöke.

A 3D szkennelési technológia mellett a Savage X Fenty üzletek próbafülkéi különböző hangulati beállításokkal rendelkeznek, így a vásárlók a megfelelő légkörben próbálhatják ki megjelenésüket.

A vállfák komposztálható búza melléktermékekből készülnek, és az egész üzlet kialakítása, a próbababa falától az interaktív terekig moduláris. A kialakítást egy babaház ötlete ihlette, melyről Guzman elmondta, azt akarták, hogy mindig változtatni tudják a tereket, hogy továbbra is a legjobb Savage-élményt nyújthassák. A tér emellett bármilyen szögből tökéletes egy-egy szelfikre elkészítésére, tette hozzá.

Nyitókép: Instagram / savagexfenty