Te észrevetted ezeket a fontos utalásokat A Fehér Lótusz szereplők ruháin?
A Fehér Lótusz második évadja elérkezett a végéhez. Az epizódokban a karakterek számos emlékezetes ruhadarabot hordtak, melyek valamilyen formában sokszor utaltak a jövőbeli történésekre. A jelmeztervező most elárult néhány részletet, melyek titkon utaltak az évad végkifejletére. Észrevetted őket?
Alex Bovaird jelmeztervező nemrég adott egy interjút, melyben több apró ruhabéli részletre is kitért, melyek nagy jelentőséggel társultak az eseményekben. Többek között kiemelte Jennifer Coolidge karakterének, Tanya McQuoid-nek az egyik megjelenését, pontosabban azt a virágos ruhát, melyet a záró epizód ideje alatt hordott.
Vigyázat, spoilerek következnek!
A második szezon végén kiderül a női karakter számára, hogy Quentin — Tom Hollander — meg akarja öletni őt. Amikor Quentin jachtja kiköt a szárazföld közelében, barátja, Niccoló — Stefano Gianino — egy titokzatos fekete táskával megy érte, melyet Tanya a mosdóba menet elemel tőle. Ekkor kiderül, hogy a csomagban olyan eszközök vannak, melyek egy holttest eltűntetésében segíthetnek, valamint egy pisztoly.
A későbbiekben Tanya a fegyver használatával megöli a rátámadókat, de előbb szembesítette Quentint a férjével, Greggel — Jon Gries — való viszonyáról. A hajóról való menekülés során viszont megcsúszik, beveri a fejét, majd a vízbe esve meghal. Ez idő alatt folyamatosan egy virágos ruha van rajta, melyet korábban az évadban egy manöken figurán lehetett látni, ami Apollonia mintájára volt elkészítve A keresztapa című filmből.
A klasszikus filmben a női karakter egy bomba robbanása miatt halt meg, amit eredetileg férjének szántak.
A másik figyelemreméltó divatutalás Tanya személyi asszisztensén, Portia-n volt látható. Haley Lu Richardson karaktere megosztotta a közönséget érdekes, sokszor nagyon összecsapottnak tűnt ruhakölteményeivel, melyeket a legtöbben nem értettek igazán.
Mint kiderült, a karakter jelleméhez igazították a stílusát. Mivel egy olyan személyről van szó, aki nem mindig magabiztos és talpraesett, így érthető, hogy a ruhaválasztás terén is nagyon csapongó, gyakran cseréli a stílusait, így pedig a részletek rendszeresen összekuszálódnak az aktuális lelkiállapotához igazodva.
„Először egy kicsit meglepett az online reakció a ruháira, de örülök, hogy az én és Haley Lu munkája a karakterén ekkora figyelmet kapott. Portia közel sem olyan menő vagy magabiztos, és az ötlet az volt, hogy ne mindig legyen jó a stílusa”
— olvashatjuk Bovaird szavait az Independent cikkében.
Mindezek mellett azt is elárulta a jelmeztervező, hogy Portia ruhatárának megtervezéséhez elsősorban Audrey Hepburnt tekintette múzsának, pontosabban az 1953-as időszakát, amikor a Római vakációban játszott.
Nyitókép: Instagram/thewhitelotus