Új testápoló termékeket dobott piacra a Chanel
A francia divatház No. 5 illatának 100 éves fennállását ünnepelve új testápolási termékcsaládot vezet be a Chanel.
1921-es megalkotása óta a Chanel No. 5 világszerte a nők szépségápolási termékeinek egyik alapdarabjává vált. Egy titokzatos, gazdag, virágos illat, melyet 1986-ban Jacques Polge továbbfejlesztett eau de parfumként. Az illat híres rajongói közé tartozott vagy tartozik többek között Marilyn Monroe, Catherine Deneuve, Marion Cotillard és Nicole Kidman.
Az ikonikus illat századik évfordulója alkalmából a márka Chanel Factory 5 néven testápoló- és fürdőkollekciót dob piacra, melyben öt termék szerepel: egy, a vízben feloldódó fürdőtabletta, egy tusfürdő, egy testápoló és egy testolaj. A kapszulakollekció, melyet magunkra kenve olyan, mintha a Chanel No. 5-ben fürödnénk, még a nyár végéig kapható.