Margot Robbie a SAG-díjátadón

Itt az új Chanel No. 5 kampányfilm Margot Robbie-val és Jacob Elordival

A Chanel No. 5 kétségkívül a világ legklasszikusabb parfümje − így amikor Margot Robbie-t a múlt hónapban bejelentették az illat új arcaként, megint minden szem rá szegeződött. A Chanel No. 5 kampánya ugyanis vitathatatlanul a legfontosabb az illatvilágban. Robbie Nicole Kidman, Gisele Bündchen és Marion Cotillard nyomdokaiba lépett, mint a történelem egyik legikonikusabb illatának arca.


Ma pedig végre megjelent a teljes film és a kampány. A See You at 5 egy két perc és húsz másodperces film Luca Guadagnino rendezésében, amelyben Robbie és színésztársa, Jacob Elordi egymás mellett szerepelnek egy igazán üdítő történetben.

Robbie bejelentése a No. 5 arcaként izgalmas lépés volt a ház számára: Elordival párosítva egy új területre repíti a No. 5-öt − olyan területre, ahol az illat minden korosztály számára csábítóvá válik.

A Chanel No. 5 évek óta klasszikus parfümnek számít, amely elsősorban az idősebb, érett korosztályt szólítja meg. Pedig az igazság az, hogy a Chanel No. 5 egy bravúros parfüm, mivel képes arra, hogy viselőjét hatalomérzettel ruházza fel − hiszen bárki pszichéjét megérinti, aki megszagolja. De akkor miért nem szólít meg mindenkit? A legújabb kampányban végre teljes pompájában jelenik meg a lényeg: egy nő, aki tudja, mit akar, és azt meg is fogja kapni.

- YouTube

Amikor arról kérdeztük Robbie-t, hogy mit jelent számára a nőiesség, azt válaszolta:

A nőiesség bármi lehet. Azt csinálsz belőle, amit akarsz. Nem szabad, hogy dobozba zárjon. Valójában annak kellene lennie, ami felszabadít téged, hogy önmagadnak az a változata legyél, amilyen lenni szeretnél.

Az új kampány nem csak megszólítja végre a fiatalabb, modernebb vásárlókat is, de az illat sokoldalúságát is megtestesíti. A Chanel No. 5 ízig-vérig power parfüm, ami magabiztossággal és legfőbb potenciállal tölt el − és most végre az új kampány valóban azt hirdeti, hogy mindenki használhatja.

Forrás: Marie Claire UK

Nyitókép: Profimédia