Virtuális reklámarccal újult meg a Prada Candy
A Prada Candyt Daniela Andrier parfümőr készítette Miuccia Prada cégének. Elsőnek 2011-ben került a polcokra, most viszont a L'Oréal-lal együttműködve új formát és új reklámkampányt kapott – egy virtuális múzsával a főszerepben.
„Gondoljuk újra a valóságot olyan illatokkal, amelyek ellenszegülnek az elvárásoknak és felkarolják a tiszta kreativitást"
— ezzel a felhívással indult meg az új kampány.
A termék reklámfilmjeit Winding Refn és Valentin Herfray rendezte, főszereplőjük pedig Candy, a termék múzsája. Már a videókban is látszik hogy alternatív, újragondolt világot mutatnak a nézőknek, ahol megnyitják a lehetőségeket, és megkérdőjelezik a megszokott mintákat. Ezeket a videókat a TikTok inspirálta, olvashattuk a Fahion Networkön.
A Twitteren nem mindenkinek tetszett az új reklámarc, szerintük az ő szerepeltetése megerősíti azt az elérhetetlen szépségideált, ami veszélyes a fiatalok körében, és testképzavart okozhat.
A parfüm üvegét Fabien Baron tervezte, váratlan keverékeit használva a színeknek és a struktúrákat. A Prada jellegzetes Saffiano bőr anyaga rózsaszínen öleli körbe a fiola tetejét, rajta pedig a cég logója elegáns, aranyszínű betűkkel látható.
A kollekció négy nőies illatból áll, amelyek mindegyike a szabad szellemű perspektívákat és a kényeztető élvezeteket testesítik meg.
- A Chanel korlátozza bizonyos termékeinek az eladását - IN ›
- Az önkifejezést ünnepli Miley Cyrus a Gucci új parfümjével - IN ›
- Piacra dobta első parfümjét Billie Eilish - IN ›
- Újabb parfüm született Ariana Grande egy számából - IN ›
- Öt parfüm, melyeknek nemcsak az illata, de a története is ikonikus - IN ›
- Jön a Prada és az Adidas újabb fenntartható kollekciója - IN ›