ASAP Rocky részt az Amfar 2017-es cannes-i gáláján Antibes-ban, Franciaországba 2017. május 26-án

A motorsport ihlette a Puma és ASAP Rocky új kollekcióját

A sportszergyártó cég és a rapper folyamatos együttműködésének folytatásaként új, a motorsportnak szentelt kapszulakollekciót mutatott be.


A Puma Forma-1-es megállapodásának kreatív igazgatójává kinevezett ASAP Rocky egy közleményben elmondta, a kollekció

„arról szól, hogy a rajongóknak lehetőséget adjunk arra, hogy saját versenyruhájuk legyen”,

amit a kollekció központi terméke, az A$AP Rocky x Puma Sweatsuit is tükröz.

A karcsú szabású ruhadarab a versenyruhák sziluettjét tükrözi, míg a hozzáadott elemek, mint a Puma-grafika és a dobornyomott minta a darab divatosságát emelik.

A választékban megtalálható még egy kötött és egy párnázott motoros maszk, egy XL-es kesztyű és a Puma Inhale OG cipőjének újrakiadása. Utóbbi először a 2000-es években jelent meg futócipőként, és most a rapper által tervezett, limitált kiadású talpbetétekkel újragondolva dobták piacra, amelyeket ajándékozás útján osztanak szét.

A kollekció kiegészítéseként a Puma egy új, maga ASAP Rocky kreatív irányítása alatt készült kampányát is bemutatta, aki úgy döntött, hogy a legújabb termékeket egy olyan világba helyezi, amely a „gyermeki szellemet és képzeletet” ábrázolja.

„Más sportágaknak van fogyasztói egyenruhájuk, és ezt szerettem volna átvinni az F1 kategóriába. A bevezető kampány képi világával pedig azt akartam megmutatni, hogy ahogy felnőtté válunk, szem elől téveszthetjük a gyerekkori álmainkat és képzelőerőnket, és hogy ki kell állnunk azért, hogy ez ne történjen meg”

– fogalmazott a rapper.

A kollekció már elérhető az Egyesült Államokban a Puma saját e-kereskedelmi oldalán, és a továbbiakban világszerte elérhető a kiválasztott üzletekben.

(Fashionunited)

Nyitókép: Shutterstock