Inkább üzletasszonyokkal hirdeti legújabb kollekcióját a Victoria's Secret

Inkább üzletasszonyokkal hirdeti legújabb kollekcióját a Victoria's Secret

A háttérben a kulturális sokszínűség, a pozitív és inspiráló üzenetek közvetítése áll, így a kiválasztásnál sokkal nagyobb hangsúlyt kap mostantól a modellek társadalmi tevékenysége.



A Victoria's Secret modelljei hosszú évtizedek óta meghatározó alakjai a divatvilágnak, ez idő alatt szexszimbólumokká váltak, ismertségük pedig a legnagyobb színészekkel és politikusokkal vetekszik.

Ennek az időszaknak azonban úgy tűnik vége, a márka ugyanis arra a döntésre jutott, hogy a többségi társadalom által tökéletesként aposztrofált modellek mára már egy idejétmúlt testképet közvetítenek, így a Victoria's Secret legújabb kollekcióját már női aktivisták, valamint üzletasszonyok reklámozzák majd

– írja a Business Insider.

A márka többek között olyan szupermodelleket adott a divatvilágnak, mint Gisele Bündchen, Tyra Banks vagy épp Heidi Klum. A cég vezérigazgatója, Martin Waters szerint azonban a konszern jelenlegi „angyalai" kulturálisan már nem relevánsak.

A Victoria's Secret az utóbbi időben sok kritikával találta szemben magát, melyek rendszerint azt nehezményezték, hogy a márka kulturálisan nem elég színes. Ez lehet az egyik oka annak, hogy a cég átalakítja a konszern teljes imidzsét:

az új angyalok között megtalálható lesz Priyanka Chopra Jonas indiai színésznő, illetve a profi futballista és genderjogi aktivista, Megan Rapinoe is.

A Haszon Magazin felidézi, hogy a konszern éves divatbemutatójának megalapítója, Edward Razek sincs már a cégnél, tőle azt követően váltak meg, hogy ellentmondásos kijelentéseket tett transznemű és plus size modellekkel kapcsolatban. A divatszakma meghatározó alakja közel két éve, 2019 augusztusában hagyta el a céget:

A régi időkben a Victoria márkát egyetlen dolog határozta meg, amit úgy hívunk , hogy szexi. Tisztában vagyok vele, hogy a mostani arculatváltás már réges-régen esedékes volt, de egyszerűen nem volt meg a kellő hatalmunk a cég felett, hogy megtehessük a kellő lépéseket

– indokolta a mostani döntést Martin Waters, a cég vezérigazgatója.