A Zara üzlet logója

Érkezik a Zara első hajkollekciója, a Zara Hair

Az elmúlt három évtized hajtrendjei nagyrészt a brit mesterfodrásznak, Guido Palau-nak köszönhetők. Kezeivel és néhány kulcsfontosságú eszközzel a sztárfodrász szezonról szezonra határokat feszegető frizurákat alkotott olyan bemutatókon, mint a Fendi, a Prada a Dior és még sok más. Következő nagy dobása pedig a Zara Hair elnevezésű hajkollekciója.


A divatmárka első termékkollekciója hat hétköznapi formulát tartalmaz, mint például egy hajszárító spray és egy göndörségaktiváló, hogy az otthoni hajformázást is extrává varázsolja.

„Az első kollekció az Everyday Basics nevet viseli, szóval ezek mind olyan alapvető dolgok, amelyekre szerintem az embereknek szükségük van ahhoz, hogy hordható frizurákat készítsenek”

– mondta Palau a Bazaarnak.

„A termékeket szándékosan nagyon fogyasztóbaráttá tettem. Nem túltermeltek, vagyis nem ragadnak. És azt teszik, ami a flakonjukra rá van írva.”

A kollekció hat terméke: a hajspray, a száraz textúrázó spray, a hajszárító spray, a könnyű hajbalzsam, a göndörségaktiváló és a volumizáló hab, melyek ára 22,90 dollár. Bár egy kicsit drágább, mint a drogériákban kapható termékek (egy vezető drogériás hajspray körülbelül 16 dollárba kerül), a Zara Hair nem csak a formulák eleganciája, hanem a design eleganciája is. A termékek illata hihetetlenül friss, modern, de nem túl parfümös. Az applikátorok pedig könnyen kezelhetőre lettek alakítva.

„Olyan termékcsaládot akartam létrehozni, amely jelent is valamit. Ezek a termékek nem nehezítik el a hajat. Könnyűek és jó illatúak”

– mondja Palau.

De a színes, texturális csomagolás az, ami igazán megkülönbözteti a Zara Hair-t sok más hajápoló terméktől.

„Azt akartam, hogy valami újdonság legyen. Olyan, amit eddig még nem láthattunk. Így a Baron csapatával és a Zara-val való közös munka igazán szórakoztató része volt ennek az utazásnak”

– mesélte a termékről a stylist.

Az egyes üvegeket úgy írja le, hogy „szinte olyanok, mint szobrok a fürdőszobában”.

„Gyönyörűen néznek ki, de nem a minimalista módon. Csak a színek nem minimalisták.”

– mondta.

Palau és a Zara először az ünnepek alatt próbálta ki ezt a hajkollekciót egy limitált kiadású Glitter in Gold szettel és egy Kaia Gerberrel közös kampánnyal. A rajongók idén azonban még több termékre számíthatnak.

A divatmárka egyébként nem először kér szépségiparági szakértőket egy termékcsalád megalkotásához. A Zara sminkjeit 2021-ben Diane Kendal művésszel együttműködve indította útjára, az egyre népszerűbb illatokat pedig olyan szakemberek készítik, mint Jo Malone és Jérôme Epinette parfümkészítő mester.