Balenciaga-botrány: egy utcai művész graffitit hagyott a márka kirakatán
A Balenciaga-botrány tovább növekszik, már a márka üzleteinek kirakatait is rongálják.
A Balenciaga komoly ellenérzéseket keltett legutóbbi reklámkampányával, melynek köszönhetően az internetet elárasztották azok a videók, melyben Balenciaga termékeket gyújtanak fel, és dobnak ki a kukába.
Ezúttal azonban már nem a saját dizájner termékeiket rongálták az emberek, hanem a Balenciaga londoni üzletének kirakatára festett graffitit egy utcai művész.
Joe Bloggs, művésznevén The Average Man egy matricát helyezett el a „pedofília” feliratra, melyet a londoni New Bond utcában található Balenciaga üzlet üvegkirakatára festett fel.
Bloggs a Newsweeknek adott interjújában kifejtette, hogy a graffitivel a Balenciaga legutóbbi kampányára válaszolt, amelyben a luxusdivatház két olyan hirdetést tett közzé, amelyekben gyerekek szerepelnek erősen kérdéses környezetben.
„A Balenciaga visszataszító fotózásai és a különböző... emberekkel, köztük Lotta Volkovával való kapcsolatuk miatt tettem"
– nyilatkozta a graffiti művész.
A TikTok felületén már több videó is elterjedt Bloggs alkotásáról, amit a Balenciaga üzlet kirakatán hagyott, illetve arról is találhatunk mozgóképet, amint épp készíti a graffitit.
Nyitókép: Getty