Beyoncé Ivy Park nevű márkája az Adidasszal közös új kollekciója egy darabjában

A cowboyokra koncentrál Beyoncé és az Adidas új  kollekciója

A popsztár egy év alatt összesen öt Ivy Park kollekciót adott ki, és már jön is a következő.

Beyoncé márkája és az Adidas új együttműködése, a Rodeo augusztus 19-én érkezik az Egyesült Királyságba, de a kampányvideója már kijött. Ezt megnézve, na, meg a címből kiindulva elég egyértelmű, hogy a az Ivy Park és az Adidas fanzáiáját rendesen megmozgatta a vadnyugat világa, az új kollekció a színes bőrű cowboyok történetére fókuszál.

A kampányvideóban Beyoncé mellett az énekes édesanyja, Tina Knowles Lawson, Orville Peck countryzenész, a Houston rapperei, Monaleo és Tobe Nwigwe és Paloma Elsesser plus-size modell is feltűnik, főszereplője pedig Glynn Turman színész, aki egykor cowboy volt.

A Rodeo a tradicionális western elemeket vegyíti az Adidas sportos jegyeivel, így született meg a „sportos cowgirl" fogalma. A kollekcióban megtalálni még a farmerdzsekit, a farmerfűzőt, de van benne merész body, tréning- és edzőruha, valamint strasszokkal díszített cowboykalap is. A Rodeo ezúttal is az inkluzivitás jegyében készült, a ruhák XS-es mérettől 4XL-ig kaphatók.