A Pepsivel közös energiaitalt dobott piacra a Starbucks
A dobozos italokat egyelőre csak az élelmiszerüzletekben és kisboltokban lehet megvásárolni, de március elsejétől a Starbucks amerikai üzleteiben is elérhetők lesznek, várhatóan 2,89 dolláros áron, írja a haszon.hu.
A Starbucks BAYA Energy nevű ital jelenleg három, mangó-guáva, málna-lime és ananász-passiógyümölcs (maracuja) ízben kapható. Minden 3,55 deciliteres doboz 90 kalóriát és 160 milligramm koffeint tartalmaz. A vállalat sajtóközleménye szerint az energiaitalban lévő koffeint kávébabokból nyerik ki, valamint az üdítő C-vitamint is tartalmaz, ami támogatja az immunrendszert és segíti a jó közérzet kialakulását.
„Az évek során folyamatosan új és izgalmas módokat kerestünk italportfóliónk bővítésére, most elérkezettnek láttuk az időt, hogy kiegészítsük kávéital-kínálatunkat a Starbucks BAYA Energyvel, a márka első energiaitalával”
– mondta el Chanda Beppu, a Starbucks amerikai alelnöke.
A kávélánc bejelentette, hogy a BAYA-t további új termékek is követni fogják, többek között egy zabtej alapú ital is érkezik a piacra. Az energiaitalt a Pepsi segítségével alkotta meg a vállalat a North American Coffee Partnership részeként, mely olyan együttműködés, ami kifejezetten a kész italok fejlesztésére és kereskedelmének ösztönzésére jött létre.
A két vállalat tájékoztatása szerint a projekt éves szinten már több mint 2,8 milliárd dollárnyi többletbevételt generál.
Nyitókép: Shutterstock / AngieYeoh