Ebben a kávézóban már szupermodell robot szolgálhatja ki a vendégeket
Egy dubaji kávézóban szupermodell robot segíti hamarosan a vendégeket, és még beszélgetni is fog velük.
Bár sok modern kávézót láttunk már, de olyannal még nem találkoztunk, ahol szupermodell robot lenne a pénztáros. Egy dubaji vállalkozás arra készül, hogy az első olyan emberhez hasonló robotot állítsa munkába, amely ügyesen szolgálja ki az italokat és beszélget a vendégekkel.
A Donna Cyber Café nevű kávézó a tervek szerint jövőre nyitja meg kapuit, és különlegessége a szupermodell robot, amely emberi segítség nélkül szolgálja fel a kávét és a fagylaltot a vendégeknek.
A humanoid gyors kiszolgálást nyújt majd, beszélgetést kezdeményez a vásárlókkal, szelfit készít, és még történeteket is mesél. A Donna névre keresztelt robotot úgy alkották meg, hogy valódi embernek tűnjön, sőt, még a vásárlók érzelmeiből is olvasni tudjon, és hátborzongatóan valósághűen mozogjon.
هذه هي صورة الروبوت "دونا" التي ستلتقونها العام القادم في مقهى
— هيئة سياحية TOURISM Affairs (@1LeadersGroup) December 20, 2022
#Donna_Cyber_Cafe
#دبي حيث ستقوم بعمل أمين صندوق وتقدم المشروبات وتدردش مع العملاء #صناعة_الضيافة #سوق_السفر_العربي #هوريكا_الكويت #horeca_kuwait pic.twitter.com/W4VCH4Qo4D
Szilikon bőrrel és hiperrealisztikus szemekkel rendelkezik, és állítólag hasonlít Diana Gabdullina kelet-európai modellre és feltörekvő közösségi média sztárra. Donna, a kávézó leendő főmunkatársa állítólag Gabdullina hasított mása, bár sem a készítők, sem a modell nem erősítette meg, hogy ez egy tervezett ötlet volt-e.
Dunyasha parece estar inspirada en Diana Gabdullina la mujer de Rashid Gabdullin, antiguo director del Parque Gorki de Perm. pic.twitter.com/NbBdfPlnU1
— lanavecomunica3 (@lanavecomunica3) June 23, 2022
A kávézó a nap 24 órájában nyitva lesz, és mindegyik termékét robotkarok szolgálják majd fel a vásárlóknak, akiknek pedig egy önkiszolgáló terminálon kell majd fizetniük.
Az új vállalkozás helyszínét még nem mutatták be, de a várakozások szerint a vendéglátók kedvezően fogadják majd. A múltban azonban sokan aggodalmukat fejezték ki azzal kapcsolatban, hogy a robotok az éttermekben és kávézókban kiszolgálóként megelőzik az embereket, mivel szerintük ez munkanélküliséghez vezethet, és a vendéglátásban elveszítheti az emberi jelleget.
Nyitókép: Shutterstock