Blake Lively a Deadpool & Rozsomák című film premierjén 2024. július 22-én New Yorkban

Blake Lively saját szépségápolási márkát indít

A színésznő nemrég követni kezdett egy Blake Brown Beauty nevű Instagram-fiókot, melynek első képén egy nő tarkója és haja látható – utóbbi pedig nagyon hasonlít Lively jellegzetes, méz szőke hajára. Csak nem hajápolási márkáról van szó?

Blake Lively szerdán megerősítette új szépségmárkájának elindítását.

„Gyerekkorom óta, a kamaszkoron, a korai felnőttkoron, az anyaságon, a munkán, a magánéleten, bármikor, bárhol, az egyetlen legjobban azonosítható részem mindig is a személyiségem volt – nem? Nem a személyiségem? Ó... a hajam. Ez a leghosszabb ideig velem lévő társam az életben. Már 36 éve, és még mindig tart. És mint minden kapcsolat, ez is akkor a legegészségesebb, ha jól vigyázunk egymásra. Ahhoz, hogy jól szeressem, találtam egy rendszert, ami csodákat művelt nálam, egyfajta hacket, amit az iparág legjobb embereivel való több évtizedes munka és buta mennyiségű próbálkozás és tévedés során alakítottam ki. Hét évet töltöttem (tudom. Ez váltakozik a lenyűgöző és a wtf között, ami ennyi ideig tartott) azzal, hogy megszállottan fejlesztettem legújabb gyermekem, a @blakebrownbeauty minden részletét”

– írta Instagramon közzétett posztjában.

„Miért hoznék létre egy termékcsaládot, ha vannak olyan termékeim, amelyek működnek? Nagyszerű kérdés. Valami olyat akartam, ami megfizethetőbb, de ugyanolyan szalon/vörös szőnyeges teljesítményt nyújt... kiderült, hogy a legmagasabb minőség a legdrágább, ki gondolta volna?”

– folytatta.

Lively arról is ír, hogy olyan illatokat akart, amiket valóban megvenne, mint high-end parfümöt.

„Azt akartam, hogy tisztább legyen, mint az általam használt termékek, nagyszerű eredményekkel, hogy ne érezzem magam idegesnek, ha megosztom a családdal. Azt akartam, hogy megpróbálja megmutatni, milyen szép lehet a maximális fenntarthatóság. Azt akartam, hogy vegán, cruelty free legyen, és szulfátok, szilikonok, parabének, szintetikus színezékek stb. nélkül legyen megfogalmazva. Mint valaki, aki kétségbeesetten szereti a dizájnt, azt akartam, hogy csodálatosan nézzen ki a polcodon, mert az értékes hely az otthonodban, legyen szép. Megalkuvást nem tűrtem, hogy mindezeket a dolgokat egyszerre érjem el. És most már értem, miért nem volt semmi olyan, ami egyszerre elérte volna az összes célomat. [...] De nem is lehetnék büszkébb arra, amit nektek alkottunk. Ideje kirepülni a fészekből, bébi...”

A termékcsaládban a következő hajápolók találhatók meg, derül ki a színésznő egy másik posztjából:

  • tápláló sampon
  • tápláló hajmaszk
  • erősítő sampon
  • erősítő hajmaszk
  • Leave-In maszk
  • száraz sampon
  • hajformázó hab
  • hajmosás előtti hajmaszk

A márka termékei néhány napon belül megvásárolhatók lesznek.