A Fehér Lótusz, jelenetkép

Ez áll A Fehér Lótusz „wellness-ihlette" ragyogó sminkjei mögött

Üdv A Fehér Lótuszban, ahol a nyaralás sosem úgy alakul, mint amire számítanál. Itt egy kiruccanás — legyen az egy pár vakációja vagy egy családi kirándulás — mindig valamilyen elkerülhetetlen drámával jár. De a 3. évad szereplői mégis remélik, hogy tudják élvezni a kikapcsolódást, miközben a thaiföldi Koh Samuiban wellnesseznek.


A sikersorozat február 16-án tér vissza a képernyőre, és Rebecca Hickey sminkmester (aki az 1. és 2. évadban is gondoskodott a szereplők ragyogó kinézetéről) azt mondja, hogy ezúttal arra összpontosított, hogy friss, ragyogó bőrt hozzon létre a sorozat hangulatához.

A spiritualitás aspektusát Mike White nagyon hangsúlyozta ebben az évadban

— mondja a Bustle-nek, hozzátéve, hogy Thaiföld buja háttere fényűző és emelkedett megjelenést igényelt.

Az idei évad szépségesztétikája a wellnessből inspirálódik, de nem lecsupaszított, smink nélküli arcokkal, mint ahogy azt várnánk.

Ebben a szezonban mindenkit kisminkeltem. Azt akartam, hogy mindenki gyönyörűen nézzen ki — ragyogó bőr, fényes arc —, de mégis a környezethez illően.

— mondja Hickey.

Az eredmény? Egy, ragyogó megjelenés, amely egyensúlyt teremt a könnyedség és a csillogás között. Természetesen a bőrápolás döntő szerepet játszott ennek a hangulatnak a kialakításában, mind a képernyőn, mind a képernyőn kívül.

Thaiföldön hihetetlenül meleg volt, így a fénylő arcbőr elkerülhetetlen volt

— osztja meg. Ahhoz azonban, hogy ezt kordában tartsa, Hickey azt mondja, hogy egy sor eszközre támaszkodott.

Hűtő trükköket használtunk — jégcsomagokat, nagy teljesítményű ventilátorokat és hideg törölközőket, hogy frissen tartsuk a sminket, ahelyett, hogy nehéz púderekre vagy mattító termékekre támaszkodtunk volna

— mondja. A színfalak mögött olyan bőrápolási eszközöket használt, mint a LYMA lézer és hűsítő szem alatti tapaszok, hogy Patrick Schwarzeneggertől Michelle Monaghanig mindenki bőre a lehető legfrissebbnek tűnjön.

Hickey hozzáteszi, hogy a 3. évad a karakterek stílusának kifinomultabb, átgondoltabb megközelítését is magával hozza:

Az első évadban nagyon természetesnek tartottuk a dolgokat — senki sem viselt sok sminket. A második évad úti célja merészebb irányba terelt bennünket, statement szemekkel és high-glam pillanatokkal.

Ezúttal azonban minden az eleganciáról és a kifinomultságról szólt.

Minden szépségápolási döntést tudatosan hoztunk meg, igyekeztünk a karakterek sminkjét a személyiségükhöz és társadalmi státuszukhoz igazítani

— teszi hozzá Hickey.

Leslie Bibb A Feh\u00e9r L\u00f3tusz jelenet\u00e9ben

Fotó: HBO

Természetesen a „nyaralási mód” mindenkinek mást jelent — és A Fehér Lótuszban még a wellnessezés közben is van egy titok, ami a felszín alatt lapul. Az átalakuláshoz a Kate-et alakító Leslie Bibb — aki hosszú idő után a két legjobb barátnőjével együtt utazik — aprólékosan összehangolt, a ruhatárát tükröző szemsminket kapott.

Mindig azt akartam, hogy legyen egy tekintete

— mondja Hickey. Eközben Amy Lou Wood karaktere, Chelsea egy élesebb, kevésbé csiszolt megközelítést kapott, ami finoman tükrözi kívülálló státuszát. Ahogy Hickey magyarázza:

Minden egyes megjelenést a valóságból merítek — mit tenne ez a személy valójában? Ettől lesz természetes, még akkor is.

Másrészt Parker Posey, aki Victoriát — a nyaraló család matriarcháját — alakítja, a déli szépasszonyok viselkedéséből fakadóan kifinomult szépséget sugároz.

Az ő karakterének mindig hangsúlyos a szája, mert ez egy nagyon déli dolog. Parker valójában a saját, már nem kapható Chanel rúzsát hozta be a forgatásra, és ez lett a jellegzetes megjelenése

— mondja Hickey.

A luxus üdülőhelyre rengeteg különböző ember érkezik egyedi történetekkel, és ez a sminkjükben is tükröződik majd ebben a szezonban.

Az egész az egyensúlyról szól — fogjuk ezeket az emelkedett karaktereket, és leföldeljük őket egy kis realizmussal. Úgy kell kinézniük, mintha egy elbűvölő nyaraláson vettek volna részt, de mégis természetesnek, könnyednek kell lenniük

— mondja Hickey.

Forrás: Bustle

Nyitókép: HBO