A Squid Game című netflixes sorióozat egyik jelenete

Rekordnézettséget ért el a Netflix új dél-koreai sorozata

Rekordnézettséget ért el a Squid Game című új dél-koreai Netflix-sorozat bemutatása első hónapjában.

A széria 111 milliós nézőszámával megelőzte a steramingszolgáltató korábbi csúcstartó sorozatát, A Bridgerton családot, és ezzel a Netflix eddigi műsorai közül a legjobb indulást produkálta. A Nyerd meg az életed (Squid Game) sorozat sztorijában több száz nincstelen játékos fogad el egy különös meghívást, hogy gyerekeknek való játékokban mérjék össze a tudásukat. A játék tétje csábító, de halálos veszedelem is vár rájuk.

A Bridgerton családot a tavaly karácsonyi debütálását követő hónapban 82 millió előfizető háztartásában nézték meg. A Netflix megtekintésnek számolja, ha valaki legalább 2 percet néz egy sorozat bármelyik epizódjából.

A Nyerd meg az életed jól példázza, hogy a Netflix egyre nagyobb hangsúlyt fektet a globális műsortervezésre, arra, hogy a világ különböző régióiból származó produkciókat világszerte műsorra tűzze. A disztópikus dél-koreai akciódráma szeptemberi debütálása után kilencven országban gyorsan az első helyre került, amihez hozzájárult, hogy a Netflix több mint harminc nyelven feliratozta és szinkronizálta a filmet.

A határok átlépésével a sorozat A nagy pénzrablás, a Sötétség és a Lupin nyomába lépett, csak sokkal szélesebb körű forgalmazással.

A Netflix 2012-ben mutatta be első saját készítésű műsorát, és négy évvel később kezdte meg a globális terjeszkedést. Ma már több mint 200 országban működik, és 209 millió előfizetője van. A Nyerd meg az életed kiemelkedő nézettségi adatainak közzétételére egy héttel az előtt került sor, hogy a vállalat beszámol a harmadik negyedéves pénzügyi eredményeiről.

(MTI)

A Netflix Series | Squid Game Survive or dieWho will live to see 45.6 billion won?Squid Game | Coming September 17, only on Netflix #Netflix #오징어게임 #SquidGam...