Harry herceg és Meghan Markle nem foglalkozott podcastjával, lépéseket tett a Spotify
A Spotify nemrég úgy döntött, bővíti Harry-ék zenei streaming platform projektjeivel megbízott csapatát, egy évvel azután, hogy a pár aláírt egy 25 millió dolláros többéves megállapodást, hogy exkluzív tartalmakat hozzon létre produkciós cégükön, az Archewell Audio-n keresztül, írja a Vanity Fair.
A sussexi pár idáig azonban csak egy podcastot adott ki, egy 33 perces ünnepi különlegességet 2020 decemberében. A podcast megjelenése idején sok kiadó arról számolt be, hogy az Archewell Audio első teljes sorozata várhatóan 2021-ben fog megjelenni, azonban ez soha nem valósult meg.
Érthető, hogy a Spotify most a kezébe vette az irányítást, lévén rengeteg pénzről van szó. Nemrég hirdetést adtak fel, melyben senior producert keresnek a csatornához, aki az Archewell Audióval közösen új showt indít majd. A műsor állítólag sikeres nőket mutat majd be.
Nyitókép: WireImage / Taylor Hill