Lizzo

Lizzo alakformáló márkája senkit sem rekeszt ki

A popsztár kiskamasz kora óta visel alakformáló ruhákat, de azt szeretné, ha az ő termékcsaládja gyökeresen különbözne attól, amit ő „szomorú, korlátozó alakformáló ruháknak" nevez.

Miután egy életen át túl szűk, kényelmetlen és nem divatos alakformáló ruhákat hordott, Lizzo úgy döntött, hogy a saját kezébe veszi az ügyet. A popsztár szerdán bejelentette, hogy a Fabletics, Inc. partnerségben elindította „forradalmian új alakformáló márkáját, a Yittyt.

Az április 12-én debütáló új márka, melyet az énekes három éve készít elő, Lizzo gyerekkori becenevéről kapta a nevét. A Yitty egy „nem szégyellős, mosolygós," méreteket is magában foglaló alakformáló márka, amelyet minden testalkatra terveztek, és „mindez az önszeretet, a radikális belső önbizalom és a könnyed, mindennapi viselet elvein alapul" a közlemény szerint.

A Yitty első megjelenésekor az énekesnő három különböző kollekcióval debütál: a Nearly Naked a varrás nélküli alakformáló ruhadarabok sorozata, a Mesh M átmeneti alsóneműket és felsőruházati darabokat tartalmaz, és a Major Label a mindennapi életformákat szolgáló ruhadarabok választéka.

A termékek több mint 65%-a újrahasznosított szálakból készül, és 100%-ban újrahasznosított anyagokból készült csomagolásban kerülnek forgalomba.

A márkát bemutató sajtóközleményben Lizzo kifejtette:

„Ahelyett, hogy a méretről ilyen lineárisan gondolkodnánk, mi egy olyan spektrumon tesszük ezt, amin mindenki rajta van. Mindenki mérete csak az ő mérete. Nem magas, nem alacsony. Nem nagy, nem kicsi. Ez csak a te méreted."