Nem kevés pénzt kap, aki egyben megnézi a Downton Abbey utolsó évadát
Több mint egy évtized telt el azóta, hogy a Downton Abbey első évadával besétált a nappalinkba, melyet további hat széria és a 2019-es filmfolytatás követett, ráadásul nyakunkon a második film bemutatója is. A Downton Abbey: Egy új korszak premierje május 20-án lesz, melynek örömére, na, meg jó reklámfogásként, a Choice Mutual nevű biztosítási ügynökség 1000 dollárt kínál annak az elvetemült Downton Abbey-rajongónak, aki az utolsó évadot és az azt követő filmet egy ültőben végignézi, írja az Apartment Therapy.
„Downton Abbey szuperrajongót keresünk. Ez a jelölt minden szereplőt és cselekményszálat ismer, és már tervezte, hogy a maga mógján megünnepli a közelgő Downton Abbey: Egy új korszak megjelenését”
– olvasható a Choice Mutual közleményében.
A szerencsés kiválasztottnak 24 órája lesz arra, hogy megnézze a sorozat hatodik és egyben utolsó évadát, valamint a 2019-es Downton Abbey-filmet, és közben dokumentálja élményeit a közösségi médiában. Ha letelt a 24 óra, és sikeresen megnézett mindent az illető, 1000 dollárt kap jutalmul.
A játékra április 12-ig várják a jelentkezést. Az ezt követő 14 napon belül értesítést kap a szerencsés kiválasztott.
Nyitókép: Instagram / downtonabbey_official
- Vegyes érzésekkel fogadták a Downton Abbey spinoff sorozatát - IN ›
- Egyre több derül ki Downton Abbey lakóiról - IN ›
- A New York-i viszály, ami az HBO-s Aranykort inspirálta - IN ›
- Ezek a kúriák ihlették a The Gilded Age című sorozat házait - IN ›
- Üzletasszony a Downton Abbey kastélyának igazi grófnője - IN ›