Már az első nap hatalmas bevételt hozott az új James Bond-film az Egyesült Királyságban
A producerek becslése szerint Daniel Craig utolsó James Bond-filmje 4,5-5 millió fontos bevétel körül volt az első napon az Egyesült Királyságban és az ír mozikban, írja a BBC. A Nincs idő meghalni szépen hozta is ezt a számot, és végül 5 millió fontos bevétellel zárta első vetítési napját.
Az alkotás mozibemutatóját a koronavírus-járvány miatt többször is el kellett halasztani, így nem csoda, hogy most mindenki tűkön ülve figyeli, képes-e a 007-es ügynök sztorija a járvány előtti szintet hozni a jegypénztárak bevételében. A Universal Pictures szerint a csütörtöki eredmények 13 százalékkal magasabbak a 2015 -ös Spectre-nél, de 26 százalékkal vannak a 2012 -es Skyfall alatt.
Az vitathatatlan, hogy a Nincs idő meghalninak volt az Egyesült Királyság „minden idők legszélesebb mozibemutatója". A Universal szerint az új Bond-filmet 772 moziban vetítették csütörtökön az Egyesült Királyságban és Írországban – 25-tel több helyen, mint az eddigi rekorderStar Wars IX. rész – Skywalker kora című filmet 2019 -ben.
A Gower Street Analytics filmtechnológiai cég előrejelzése szerint James Bond a jegypénztárak 92% -át fogja kitenni a nyitóhéten az Egyesült Királyságban és Írországban, ahol 1,6 millió fontnyi összértékben fogytak az elővételi jegyek a vetítés első négy napjára.
A Screen International jegyirodai szerkesztője, Charles Gant szerint „nehéz megjósolni" a film teljesítményét, de a korai adatok azt sugallják, hogy a Nincs idő meghalni „kihagyhatatlan film lesz, amely függ a demográfiai mutatóval", utóbbi viszont hiányzik a mozikból az újranyitás óta. Gant hozzátette, hogy az új Bond-filmnek nem kell megfelelnie a Spectre és a Skyfall nézettségének, melyek összesen több mint 95 millió fontos bevételt hoztak az Egyesült Királyságban és Írországban.
„Elég, ha az 56 millió fontot hozó Casino Royale és az 51 milliót elérő A Quantum csöndje (51 millió font) szintjét megüti. Most már minden jel arra mutat, hogy ez meglesz. Ha ezt eléri, az zöld utat ad a moziszektornak, és azt mutatja, hogy a Covid utáni időszakban is tudunk kasszasikert elérni"
– fogalmazott.