
Ingyenes sört, bort és harapnivalókat kínál egy légitársaság a fedélzetén
A légitársaság az első Észak-Amerikában, amely a turistaosztályon is ingyen kínál sört, bort és különböző harapnivalókat – függetlenül attól, milyen hosszú az út.
Újabb légitársaság döntött úgy, hogy a fedélzeti élményt egy pohár borral teszi kellemesebbé. Az Air Canada mostantól minden járatán ingyen kínál alkoholt és nassolnivalókat a turistaosztály utasainak – ezzel pedig az egyetlen észak-amerikai légitársasággá váltak, amely fedélzetén az út hosszúságától függetlenül ingyenes italokat és harapnivalókat szolgálnak fel.
A légitársaság korábban a turistaosztályon csak a hosszabb utakon tette elérhetővé a szolgáltatást. Döntésükkel egyértelműen kilógnak a sorból: míg az American Airlines, a Delta vagy a United Airlines csak bizonyos távolság után kínál fizetős italokat, addig a montréali cég teljesen eltörölte a korlátozásokat. Az Alaska Airlines, a JetBlue, a Spirit és a Frontier szintén ezt a mintát követi, azzal a különbséggel, hogy náluk ez a belföldi járatokra érvényes.
Scott O’Leary, az Air Canada hűségprogramokért és termékfejlesztésért felelős alelnöke szerint a változás azért is jelentős, mert az ingyenes italok bevezetése jóval nagyobb hatással van az utasélményre, mint például a poggyászdíjak csökkentése.
Az új fedélzeti kínálat bőséges, tipikusan Kanadában elterjedt ételeket kínál. A menüben helyet kapott a Heineken alkoholmentes söre, amely szintén egyediségnek számít, hiszen más észak-amerikai légitársaságok nem kínáltak korábban alkoholmentes sört fedélzetükön. Reggel tíz óra előtt pedig olyan finomságok közül választhatunk, mint a MadeGood Mornings fahéjas zabpelyhes szeletek, a Twigz Craft perecek és a Leclerc Celebration kekszek.
A torontói Billy Bishop repülőtérről 10:30 után induló járatokon pedig ingyenes Greenhouse Ginger Defence wellness-shot is kapható, a fizetős Air Canada Bistro kínálata pedig olyan hazai kedvencekkel bővült, mint a Summer Fresh humusz, a Quaker juharszirupos zabpehely vagy az új hagymás-tejfölös Twigz perec.
Célunk, hogy az utazás már a felszállás előtt egyfajta élmény legyen. Büszkék vagyunk arra, hogy kanadai márkákat kínálhatunk a fedélzeten, miközben mindenki megtalálhatja a saját kedvencét – legyen az egy hideg sör, egy falat keksz, vagy egy pillanatnyi nyugalom a felhők között
– mondta O’Leary a vendéglátásbeli változásokról.
Forrás: Independent
Ha ebben a szállodában esel teherbe, óriási bulit rendeznek…