Égen szálló repülőgép

Ezek a legjobb és legrosszabb légitársaságok

Az utasok több mint 9000 járaton szerzett tapasztalataik alapján állította össze legfrissebb rangsorát a Which? fogyasztói oldal.

A platform több mint 9000 járat utasait kérte arra, hogy értékeljék (öt pontból) az olyan tényezőket, mint az utastér tisztasága, az ügyfélszolgálat, a beszállással és a foglalással kapcsolatos tapasztalataik.

Felsz\u00e1ll\u00f3 Jet2holidays rep\u00fcl\u0151g\u00e9p

Fotó: Unsplash

A legjobb rövidtávú járatokat üzemeltető légitársaságok között a Jet2 végzett az élen, amely 92 százalékos tetszést aratott a foglalási élményével kapcsolatban, járatainak mindössze 0,2 százalékát mondta le az indulástól számított 24 órán belül vagy annál rövidebb időn belül, valamint népszerű volt azért, mert a kézipoggyászokat is beleszámította a jegy árába.

A legjobb hosszú távú járatokat üzemeltető légitársaságnak a Singapore Airlines-t választották, amelyet az első három helyezett mellett az Etihad és az Emirates mellett a weboldal „a mesés kiszolgálással, az elegáns, modern kabinokkal és a tisztességes ételekkel és italokkal kiemelkedőnek” nevezett.

A legrosszabb rövid távú légitársaság a Ryanair, mivel közepes ár-érték arányú pontszámot kapott, a British Airways pedig nemcsak a legrosszabb hosszú távú szolgáltatónak bizonyult, hanem a rövid távú szolgáltatások tekintetében is az utolsó ötben szerepelt.

A legjobb rövidtávú légitársaságok 2025-re

  1. Jet2
  2. Logan Air
  3. SAS Scandinavian Airlines
  4. Norwegian
  5. Aegean Airlines

A legrosszabb rövidtávú légitársaságok 2025-ben

  1. Ryanair
  2. Wizz Air
  3. Lufthansa
  4. TAP Portugal
  5. British Airways

A legjobb hosszú távú légitársaságok 2025-ben

  1. Singapore Airlines
  2. Etihad Airways
  3. Emirates
  4. Qantas
  5. Virgin Atlantic

A legrosszabb hosszú távú légitársaságok 2025-ben

  1. British Airways
  2. Air Canada
  3. Malaysia Airlines
  4. American Airlines
  5. Aer Lingus

(Time Out)

Nyitókép: Unsplash