
Ezek a legjobb és legrosszabb légitársaságok
A platform több mint 9000 járat utasait kérte arra, hogy értékeljék (öt pontból) az olyan tényezőket, mint az utastér tisztasága, az ügyfélszolgálat, a beszállással és a foglalással kapcsolatos tapasztalataik.
Fotó: Unsplash
A legjobb rövidtávú járatokat üzemeltető légitársaságok között a Jet2 végzett az élen, amely 92 százalékos tetszést aratott a foglalási élményével kapcsolatban, járatainak mindössze 0,2 százalékát mondta le az indulástól számított 24 órán belül vagy annál rövidebb időn belül, valamint népszerű volt azért, mert a kézipoggyászokat is beleszámította a jegy árába.
A legjobb hosszú távú járatokat üzemeltető légitársaságnak a Singapore Airlines-t választották, amelyet az első három helyezett mellett az Etihad és az Emirates mellett a weboldal „a mesés kiszolgálással, az elegáns, modern kabinokkal és a tisztességes ételekkel és italokkal kiemelkedőnek” nevezett.
A legrosszabb rövid távú légitársaság a Ryanair, mivel közepes ár-érték arányú pontszámot kapott, a British Airways pedig nemcsak a legrosszabb hosszú távú szolgáltatónak bizonyult, hanem a rövid távú szolgáltatások tekintetében is az utolsó ötben szerepelt.
A legjobb rövidtávú légitársaságok 2025-re
- Jet2
- Logan Air
- SAS Scandinavian Airlines
- Norwegian
- Aegean Airlines
A legrosszabb rövidtávú légitársaságok 2025-ben
- Ryanair
- Wizz Air
- Lufthansa
- TAP Portugal
- British Airways
A legjobb hosszú távú légitársaságok 2025-ben
- Singapore Airlines
- Etihad Airways
- Emirates
- Qantas
- Virgin Atlantic