Meghan, Sussex hercegnéje az Invictus Games Düsseldorf 2023 hatodik napján 2023. szeptember 15-én

Meghan Markle saját rozé bort dobhat piacra

Nem ő lenne az első híresség, aki saját bormárkával rukkol elő.

Sussex hercege és hercegnéje a világ két legtöbbet emlegetett embere – különösen mióta a kaliforniai Montecitóba költöztek – annak ellenére, hogy az Egyesült Királyságot 2020-ban elhagyták és királyi szerepkörükből is kiléptek.

Az utóbbi időben Meghan Markle új, amerikai Riviera Orchard márkájának elindításával került legtöbbször címlapra: Markle az év elején mutatta be új kaliforniai életmódmárkáját.

Markle az Instagram-oldalán jelentette be a hírt, és elindított egy azonos nevű weboldalt, ahol már fel lehet iratkozni a várólistára.

Bár az új márkával kapcsolatos információkat a hercegné várhatóan a megfelelő időben fogja nyilvánosságra hozni, úgy tudni, hogy az American Riviera Orchard egy luxus életmódmárka lesz, és állítólag „tucatnyi termék” van készülőben.

A Guardian szerint a márka védjegy bejelentése szakácskönyveket, asztali edényeket, ágyneműt, kenhető és tartósított ételeket, köztük lekvárokat, dzsemeket és mogyoróvajakat tartalmaz. Emellett a kiadványon keresztül egy második védjegy bejelentési kérelmen állítólag írószerek, textíliák, tornazsákok, jógafelszerelések és egy sor háziállatokkal kapcsolatos termék, például póráz, nyakörv, etetőszőnyeg és madáreledel szerepel.

„Ez mindaz, ami közel áll [Markle] szívéhez– mindaz, amiért szenvedélyesen rajong”

– számoltak be a PageSix.com-on keresztül források, hozzátéve, hogy a hercegné már több mint egy éve dolgozik a Riviera Orchardon.

A beszámolók szerint Markle fokozatosan dobja piacra az American Riviera Orchard termékeit, és soft launchot (új termék vagy szolgáltatás bevezetése egy korlátozott közönség vagy piac számára a piacra dobás előtt) hajt végre házi készítésű lekvárjaival és kutyakekszeivel, melyek személyes ajándékként szán A-listás barátainak.

Úgy tudni, hogy a Riviera Orchard első, nyilvánosan piacra dobott termék egy rozé borcsalád lesz, mely állítólag Markle kedvenc itala, írja a brit Marie Claire.

Nem Markle az első, aki saját bormárkával rukkol elő, Brad Pitt és Angelina Jolie, Kylie Minogue és Cameron Diaz is dobott már piacra saját bort.

Egyelőre nem tudni, hogy a rozé mikor lesz elérhető a nagyközönség számára, mivel Markle még mindig a márka soft launch folyamatában van, de remélhetőleg már nem kell sokat várni rá.