Miley Cyrus

Miley Cyrus egy kifejezetten csúnya trendet hozott vissza 2015-ből

Miley Cyrusról már régóta tudjuk, mekkora divatirányadó, legyen szó akár a flitteres Hannah Montana-ruháiról, a Bangerz-korszakbeli megjelenéseiről, vagy a közelmúltban a vörös szőnyegen mutatott ruhakölteményeiről. Az énekesnő most egy régi ikonikus trendhez nyúlt vissza.


Az énekesnő most a hollywoodi jel előtt egy virágágyásban heverészve mutatta be a Gucci Flora illatcsalád új illatát, a Gucci Flora Gorgeous Orchid Eau De Parfumot a nemrég megjelent kampányban. Cyrus egy szürke kötött felsőt és egy piros bőrnadrágot viselt, amit egy azonnal felismerhető kiegészítővel egészített ki − egy hozzá illő piros bőr Gucci logós övvel, az ikonikus arany GG-vel, amelynek körülbelül 2015-ben volt az it girl pillanata.

Ha esetleg kitörölted volna az emlékezetedből, a Gucci Marmont öv, amelyet Alessandro Michele első kollekciója tett híressé a divatház számára 2015-ben, gyorsan a legmenőbb luxuskiegészítő lett, és olyan hírességeken tűnt fel, mint Kendall Jenner, Blake Lively, Dakota Johnson és Rosie Huntington-Whiteley.

Bella Hadid Gucci \u00f6vben

Fotó: Getty Images

Hamarosan a szekrények alapdarabjává vált, de ahogy a „csendes luxus" eszméje kezdett felemelkedni, a GG övre rásütötték a „cheugy" címkét. Most azonban úgy tűnik, hogy az utcai divat visszanyúl a giccses darabokhoz, és Cyrus bebizonyította, hogy még mindig van létjogosultsága ennek a kiegészítőnek.

Természetesen az énekesnő nem először vesz elő Gucci-öveket a megjelenéséhez. Cyrus a múlt hónapban David LettermanMy Next Guest Needs No Introduction című műsorában való megjelenése során a márka logós övének egy visszafogottabb változatát viselte, szürke blézerrel és hozzá illő miniszoknyával párosítva.

Cyrus a Vogue-nak elmondta, hogy sokkal többet tett a megjelenésért, mint amit a könnyed fotók sugallnak:

Amikor elmondtam a keresztanyámnak, Dolly Partonnak, hogy magassarkúban túráztam fel a Hollywood-felirathoz, azt mondta: »Édesem, én mindent magassarkúban csinálok!«.

Forrás: Bustle

Nyitókép: Profimédia