
A legkisebbeket célozza meg a Dior új termékcsaládja
A Baby Dior néven indított új kollekciós vonalat kifejezetten csecsemők számára tervezték.
A Dior új, csecsemőknek szánt bőrápolási kollekciója illatos vizet, hidratálót, arc- és testhabot, valamint tisztálkodóvizet is tartalmaz.
A francia divatház nemrég bemutatta új bőrápolási termékcsaládja, a Baby Dior a sajtóközlemény szerint az eredeti, 1970-ben debütált, kicsiknek szánt parfümcsalád újragondolása.
A kollekció négy terméke között megtalálható a 230 dollárba kerülő, a körte, vadrózsa és fehér pézsma jegyeit tartalmazó Bonne Étoile nevű illatosított víz, a Le Lait Très Tendre nevű, 115 dollárba kerülő, körteillatú arc- és testápoló; a 95 dollárért megvásárolható La Mousse Très Fondante hab az arc, a test és a haj tisztítására és a L'eau Très Fraîche nevű, 95 dolláros tisztítóvíz, amely 98%-ban természetes eredetű összetevőkből áll, és mályva virágkivonattal van ellátva.
A szülők világszerte egyre inkább érdeklődnek az iránt, hogy gyermekeiknek is kijárjon a luxusból. A Transparency Market Research jelentése szerint a baba bőrápolás piaca 2031-re várhatóan 20,3 milliárd dolláros értéket fog elérni.
Francis Kurkdjian, a Dior parfümgyártó igazgatója a Baby Dior termékcsalád újjáélesztése mögött álló inspirációról beszélve elárulta, hogy csodálja az eredeti babaápolási termékeket.
„Christian Dior sokszor felidézte a gyermekkorát, mint életének egy nagyon boldog és örömteli időszakát. Az illat és a babaápolási termékcsalád megszűnt, és én alig vártam, hogy tiszteletem jeléül újra életre keltsem”
– fogalmazott.
A Baby Dior művészeti igazgatójával, Cordelia de Castellane-nal való együttműködésében Kurkdjian rájött, hogy mindketten osztoznak a kollekció megújításának elképzelésében – így született meg az új Baby Dior kollekció, melynek termékei jelenleg online és a kiválasztott Baby Dior és Parfums Christian Dior butikokban vásárolhatók meg.