Victoria Beckham

Erre nem számítottunk: Victoria Beckham közös kollekciót dobott piacra a Mangóval

Kíváncsi vagy, mi szerepel Victoria Beckham tavaszi bevásárlólistájának élén? „Fehér szabás, elegáns ruhák és a tökéletes kuplung táska."


Ezek a kulcsdarabok mind megtalálhatók a Mangóval közös debütáló kollekciójában, amely hivatalosan április 23-án került a boltokba.

Beckham elmondta, hogy először a spanyol óriáscég kereste meg, hogy működjön együtt egy kapszulakollekción a 40. évfordulója tiszteletére, ami szerinte remek időzítés volt a márkája számára, mivel lehetőséget biztosított számára, hogy egy új közönséget érjen el.

Lehetővé teszi, hogy a jellegzetes öltönyeit és elegáns ruhadarabjait olyan nőkhöz is eljuttassa, akik „nincsenek abban a helyzetben, vagy nem akarnak tervezői ruhákat vásárolni" a tipikus árfekvésükön.

A 46 darabos kollekció, amely 80 és 500 dollár között mozog, a reflektorfénybe helyezi a lengő nadrágokat, a szögletes blézereket, a szaténblúzokat, a spagetti-pántos ruhákat és még a kiegészítőket is − mindezt lágy pasztell és a semleges színekkel. A Beckham által évtizedek óta képviselt hétköznapi egyenruhát idézi, és tökéletesen illeszkedik a tervező saját ruhatárába.

Ez egy nagyon jól szerkesztett kollekció nagyszerű szabásvonalakkal és gyönyörű ruhákkal, amely hű a márka DNS-éhez

− mondja.

Annak is örült a tervező, hogy a Mango „a kívánt sziluett eléréséhez szükséges szakértelemmel járult hozzá a ruhapróbákhoz, és nagyon szorosan együttműködtek a kivitelezés kialakításában".

A kollekcióhoz Beckhamet különösen Jane Birkin La Piscine című francia filmben megismert karakterének könnyedsége és eleganciája inspirálta, ami Birkin francia riviérai ruháit idéző, bonyolult horgolt darabokat és fürdőruhákat eredményezett.

Mindig is imádtam Jane Birkin karakterét a filmben − a szabadságérzetét, a természetes szépségét és könnyedségét. Ezt az esszenciát mindig is szerettem belevinni a kollekcióimba és elképzelni a vásárlóimon is

− mondja.

Beckham azt ígéri, hogy „ha befektetsz egy ilyen darabba, nem csak egy szezonon keresztül fogod viselni, hanem olyan darabok lesznek, amelyeket a szekrényedben tartasz, és újra és újra elő fogsz venni". Beckham azt is elismeri, hogy „erős divatüzenet van minden egyes ruhadarabban", hozzátéve, hogy a minőségben nem kellett kompromisszumot kötni, annak ellenére, hogy az árak alacsonyabbak.

Forrás: Vogue

Nyitókép: Profimedia