Coca-Cola ital üvegpalack piros színű háttér előtt

Londonban nyílik a Coca-Cola első európai divatüzlete

A vásárlók limitált kiadású Coca-Cola márkájú ruhákat és exkluzív tervezői együttműködéseket szerezhetnek be egy londoni divatközpontban.

A Coca-Cola megnyitotta első európai zászlóshajóüzletét, amely limitált kiadású divatkollaborációkat és egy italbárt kínál, hogy a rajongóknak "igazi varázslatos" kiskereskedelmi élményt nyújtson, az Egyesült Államokban sikeresen megnyílt boltjait követően.

A Covent Gardenben található bolt a Coca-Cola első önálló üzlete Európában, és egy sor limitált kiadású ruhakollekciót, exkluzív tervezői együttműködéseket, ajándéktárgyakat és egyedi italkreációkat kínál, beleértve a csomagolások személyre szabását lehetővé tevő személyre szabó központot is, írja a Fashionunited.

A helyen a divattermékek fővonalbeli kollekcióját a streetwear királyként ismert Jeff Staple Staple Pigeon nevű márkája tervezte, valamint divatos kiegészítők, például sapkák, táskák és technikai kiegészítők sorát kínálja.

Az üzletben minden hónapban új, limitált szériás termékek is megjelennek majd olyan helyi és globális márkáktól, mint a Soho Grit, az Alma de Ace, a Bape, a Herschel, a Staple, a Be@rbrick és a Lee.

Michelle Moorehead, a Coca-Cola Company licencelésért és kiskereskedelemért felelős alelnöke nyilatkozatában elmondta:

„Londonban megnyitottuk az első új európai koncepcióüzletünk kapuit. Ez az üzlet lehetőséget nyújt számunkra, hogy a Coca-Cola rajongóknak prémium kategóriás divat- és gyűjtőcikkeket kínáljunk, valamint újszerű módokat az italaink megtapasztalására. Az újrahasznosított anyagokból készült termékek kollekcióján keresztül remek lehetőséget nyújt arra is, hogy megosszuk az emberekkel fenntarthatósági kötelezettségvállalásainkat, és elkísérjük őket a hulladékmentes világ felé vezető utunkon.”