Csak beoltott modellek szerepelhetnek a Condé Nast-magazinok címlapján
A Vogue-ot, a GQ-t és a Vanity Fairt is kiadó Condé Nast kikötötte, hogy kizárólag azok a modellek szerepelhetnek magazinjai címlapján és cikkeiben, akik beoltatták magukat a koronavírus ellen.
Amellett, hogy az összes ott dolgozónak kötelező a koronavírus elleni vakcina beadása, legújabb kikötésében már a magazinjaiban szereplő modellekre is kiterjesztette ezt az elvárást a Condé Nast. Az egyik legnagyobb amerikai magazinkiadó az újságjaiba író összes szabadúszónak és minden olyan szolgáltatónak is kikötötte ezt a szabályt, akik közvetetten részt vesznek a szerkesztőségek munkájában.
„Célunk annak biztosítása, hogy minden tőlünk telhetőt megtegyünk munkavállalóink, közreműködőink és tehetségeink egészségének védelme érdekében a fertőzés esélyeinek minimalizálásával"
– idézi a Fashion United a kiadó egyik munkatársát.
A döntés követi a New York-ban szeptemberben megrendezett Met Gála előírását, ahol minden résztvevőnek az oltási igazolványát.
Az Egyesült Államokban az irányelvek kiadónként eltérőek. Augusztusban a CNN bejelentette, hogy három beoltatlan alkalmazottját nem engedte be az irodájába. Mások, például a Wall Street Journal, csak hetente rendszeresen végzett negatív vírusteszt és kötelező maszkviselés ellenében engedi be az oltatlan munkatársakat.
- Használt szájmaszkokból készít pufidzsekit egy olasz dizájner - IN ›
- A-vitaminos kezeléssel próbálják helyreállítani a koronavírus okozta ... ›
- A koronavírus miatt nőtt az orrplasztikai beavatkozások száma - IN ›
- Zendaya az év divatikonja - IN ›
- Ilyen a kortárs kínai divat – Louis Shengtao Chen - IN ›
- Divat - IN ›
- Megvan az év szava - IN ›