ralph lauren digitalis ruhak

Mit keres a Ralph Lauren a metaverzumban?

A Facebook tavalyi bejelentése óta mindenki a metaverzumban pörög, de vajon mihez kezd itt egy divatmárka? Mutatjuk a Ralph Lauren legújabb digitális akcióját.


Arról már korábban beszámoltunk, hogy a divatvilág és az e-sportok egyre inkább összefonódnak, de mióta a Facebook bejelentette a metaverzumbeli terjeszkedését, mindenki ekörül a valóságban nem is létező tér körül pörög.

Legutóbb az amerikai luxusmárka, a Ralph Lauren jelentette be, hogy meghódítja a digitális teret. – számolt be róla a haszon.hu.

Öltözködni a jövőben is kell?

Az amerikai Országos Kiskereskedelmi Szövetség éves konferenciáján a Ralph Lauren divatcég vezérigazgatója, Patrice Louvet is tiszteletét tette, és elmondta, hatalmas reményeket fűznek a metaverzumhoz. A cég gőzerővel terjeszkedik a digitális élettérben, elsősorban azért, hogy bevonzza a fiatal vásárlókat.

A stratégiánk egyik meghatározó eleme az, hogy elnyerjük az új generáció bizalmát, és az új generáció már ott van (a metaverzumban). Tehát nekünk is ott kell lennünk. Valójában sok párhuzam van a metaverzum és Ralph víziója között, ugyanis mi nem egy divatcég vagyunk. Mi az álmok világában dolgozunk.

– mondta Patrice Louvet.

A cég Madison Avenue-i üzletében már meg is vásárolható a Ralph Lauren első digitális kollekciója.

Hogy fog ez működni?

Louvet elmondta, hogy a Ralph jelenleg két virtuális világban terjeszkedik: a Zepeto nevű metaverzumban, illetve a Roblox nevű játék univerzumban. Az üzleti modell egyelőre viszonylag egyszerű: a cég digitalizált ruhákat árul, amelyeket a fogyasztók megvásárolhatnak az adott platformon, hogy igazi stílusikonná varázsolják saját avatárjaikat.

És hogy mennyire jövedelmező a metaverzum divatvilága? A Ralph alig néhány hét alatt több mint 100 ezer terméket értékesített a Zepeto platformján.

Louvet hozzátette, hogy ez még csak a kezdet, folyamatos megújulásra törekednek, és már tervezik, hogy saját NFT-ket dobjanak piacra, illetve egy virtuális telek vásárlása is felmerült a stratégiai döntéshozókban.