vans cipő

A Squid Game megemelte a Vans eladásait


Rekordokat döntöget és a divatvilágra is hatalmas befolyással van a Netflix mostanra legnépszerűbb sorozata, a Squid Game, magyar címén a Nyerd meg az életed. A sorozat szeptember közepén debütált a kínálatban, és villámgyorsan lekörözte nézettségben az eddig csúcstartó Bridgerton családot a több mint 111 milliós megtekintésével az első hónapjában. A széria népszerűsége a Vans eladásaira is hatással volt.

A korábbiakban már több sorozat is kihatással volt a divatvilágra, gondoljunk csak a Stranger Thingsre, amely a vintage öltözködést egyenes úton vezette be a mindennapjainkba. De vajon milyen befolyása lehet egy újonnan megjelent dél-koreai sorozatnak?

Már azok számára is, akik nem néztek még bele a szériába, köztudott lehet például a TikTokról, hogy van néhány kiemelten hangsúlyos ruhadarab és kiegészítő, például a zöld és a Vans egy igazán látványos darabja, a fehér Slip-On is.

A cipő klasszikus változata 1982-ben már megjelent egy nagyszabású mozifilmben, a Sean Penn főszereplésével készült Változó világban. A fehér cipő napjaikban soha nem látott népszerűségnek örvend, és ebben nagy szerepe van a sorozatnak is.

A statisztikák szerint ennek az adott dizájnnak az eladása hihetetlen módon, 7800 százalékkal emelkedett meg az első epizód megjelenése óta. Mindemellett pedig hatalmas az érdeklődés a zöldes színű tréningruhák iránt az interneten, valamint az őrök piros kezeslábashoz hasonlító ruhák is kelendőek.

A széria népszerűségét rengeteg más márka is meglovagolta, hiszen az Amerikában igen kedvelt, mogyoróvajasszendvics-márka, a Nutter Butter is gyártott magának erre épített reklámot, valamint a Heineken is előszeretettel hasonlította saját logóját az egyik játékban megjelent formához.

Forrás: AdAge